Total War: Warhammer är officiellt!

Medlem
Skrivet av Remus:

Ge mig Total War: Middle-Earth och jag hade blivit ett ljussken och anslutit mig med Universum. Uppnått den absoluta harmonin.

Men men... Undead som ras går aldrig fel.

fins ju third age modden till mideval 2

Medlem
Skrivet av MEG:

Hmm en Chaos-arme låter motsägelsefullt....

Varför? Är inte ett dugg motsägelsefullt.
Kolla bara in Chaos Undivided.

dmn
Medlem

Ser sjukt trist ut.

Medlem

Meh


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Jizzed in my pants...

Medlem

Då jag personligen satt och ritade orc'er på historielektionerna i skolan så har jag aldrig riktigt kunnat uppskattat miljö och karaktärer i tidigare Total War spel. MEN ge mig lite fantasy i stil med Warhammer och jag är all all in!

Jag hoppas verkligen CA lärde sig något med Rome2 (Första Total War spelet jag inte köpte) och att detta blir awesome!

Som någon annan skrev så saknar jag också Warhammer Online när jag ser detta. Kunde de inte ens låta det spelet få vara kvar i f2p utförande!?. (Kanske handlade om licens som gick ut, who knows)

Man får ju även lite Mark of Chaos tankar. Kanske man får installera det igen under tiden. (Kommer säkert bli besviken hehe)

Anyhow. jag är hyped.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Började lira Rome1 när jag var 14 år och sedan var man fast. Men efter man lirade m2, empire 2 o shogun 2 så testade jag europa universalis 4. Och vilken skillnad det är på spelmekaniken och Ai det är på de två spelen...Europa universalis 4 är hästlängder framför Total war-spelen!

Om Ca gjorde striderna o Paradox gjorde kartan skulle sett minsann vattnas i min mun

Medlem

Har sett fram mot ett Total War-spel i fantasty setting länge nu. Warhammer Fantasy tror jag blir perfekt för detta!

Dock håller jag med någon här ovan att ALDRIG förhandsboka spel. Oavsett hur jäkla pepp man är. Vi röstar med plånböckerna, se till att använda rösten rätt när du är välinformerad.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Hoppas inte folk hoppar på ett jävla hypetåg och förbokar skiten, av tidigare erfarenheter från SEGA och Creative Assembly och Total War Serien så handlar det så väldigt mycket om att sälja så mycket DLC som möjligt.

Här tar dom bort material från basspelet och säljer som DLC redan dag 1.

Hoppas verkligen det inte kommer vara likadant på detta spel, men kollar man på Rome 2 och Attila ser man för mycket DLCer.

Patetiskt. Dags för en omstart för företagen. DLC håller inte längre. Folk måste förstå att man enbart gör förändring genom att hålla hårt i sina plånböcker.

Om det blir hyptåg med förbokningar och dag 1 dlc så får man helt enkelt spela annat i ett år för att sen köpa complete edition lite rabatterat på steam. Och då borde det vara patchat också.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:

Om det blir hyptåg med förbokningar och dag 1 dlc så får man helt enkelt spela annat i ett år för att sen köpa complete edition lite rabatterat på steam. Och då borde det vara patchat också.

Bra inställning. Jag personligen är något år efter i mina spel så det lönar sig helt klart. Vi får helt enkelt intala oss att release är +1 år bort


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem
Skrivet av gurkoz:
Skrivet av Paddington:

Om det blir hyptåg med förbokningar och dag 1 dlc så får man helt enkelt spela annat i ett år för att sen köpa complete edition lite rabatterat på steam. Och då borde det vara patchat också.

Bra inställning. Jag personligen är något år efter i mina spel så det lönar sig helt klart. Vi får helt enkelt intala oss att release är +1 år bort

Exakt!


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Inaktiv

Detta kan få mig att köpa ny PC

(Så kan jag skjuta min gamla som de gör i Amerikat).

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *JIZZAR ÖVER HELA PLEJSET!*


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av redruM:

Varför kan spelet inte bara heta Total Warhammer? Så fruktansvärt störande. Är det ett försök att surfa på varumärket? Känns främmande att alla som tänkt köpa spelet helt plötsligt inte skulle fatta vad det var.

Vad är det för fel på Total War: Warhammer? Total War talar om att det är ett spel i Total War-serien och man ska förvänta sig gameplay i liknande stuk som tidigare i serien. Warhammer talar om att det baseras på GWs värld.

Total Warhammer känns fel enligt mig,

Medlem

War: Warhammer Total
Total Warhammer: War
War Warhammer: Total !!!

Hammertime hur som helst

123
Skriv svar