Medlem
Testar trial

Har laddat hem och installerat 14dagars testet nu. På tiden att jag kollar upp vad det här EVE är för nått, verkar ju otroligt populärt.

Så jag har småtestat i kanske 45 minuter men tyckte att tutorialsystemet var lite skumt. Först fick jag genast direktiv från tutorialen men efter att ha gjort några saker så slutade meddelandena ploppa upp.

Man kan ju iof välja och vraka bland de olika tutorials i hjälpmenyn men finns det något "väg" att gå, något sätt att gå till väga där alla tutorials ploppar upp en efter en?

Spelet verkar vara otroligt innehållsrikt så det känns som att jag inte borde missa något av träningsuppdragen om jag ska komma in i spelet.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

tutorial är verkligen värt att köra igenom. Annars så kan man känna sig riktigt vilsen i den stora eve jungeln.. eller tomma rymden om man så vill.

Medlem

något att tänka på är att EVE har en väldigt lång inlärnings kurva. spelet är inte som alla andra. men håll ut så kommer det bli riktigt skoj i slutändan

Medlem

ja, det tar tid att lära sig. Jag har spelat i 1år och 8månader ca och det finns fortfarande lite saker man inte vet. Som man lär sig efterhand


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

2 o ½ år.. o fattar fortfarande ingenting
Nej men, förstår mig inte på all mekanik i spelet, men vet en del iaf..

Medlem

Jag bara älskar den här bilden som beskriver EVE's inlärningskurva:

[http://upload.0x1011.org/files/LearningCurve.jpg]

Medlem

hahaha den stämmer så väl

Medlem

Sitter och lirar trailen med en polare just nu, det är svårt och lite krångligt, men vi tar oss an contracts och gör dem iaf ^_^


signatur

Videomupp

Medlem

Wildis vad heter du ingame?


signatur

I got a rocket in my pocket.

Medlem
Skrivet av SpiroTris:

Jag bara älskar den här bilden som beskriver EVE's inlärningskurva:

[http://upload.0x1011.org/files/LearningCurve.jpg]

Hehe, skön bild...


signatur
Medlem
Skrivet av Video_Mode:

Wildis vad heter du ingame?

Splend Serenity, och ja, jag gillade Firefly ;>


signatur

Videomupp

Medlem

Har collectors edition filmen själv

NookiEPoring ingame, skicka ett evemail om du behöver hjälp med nåt.

Inaktiv

zomg testat det i 6 dagar helt ok
2a dagen första millen sen 3e dagen hade jag salvage och cashen trillar in. Min första inplantat igår och nu kommer skillsen in
Ska nog aktivera och fortsätta.

Just det heter Fenguy ingame

Medlem

Är du dubbel-D nu? Eller en stor c-kupa?

Medlem

Jag spelar också trial just nu, heter Pomex ingame. Kommer kanske att börja betala sen.

1
Skriv svar