Vad ska du göra när Starcraft 2 kommer ut?

Medlem
Vad ska du göra när Starcraft 2 kommer ut?

Det var tack vore Starcraft som fick mig att örja älska RTS. Starcraft presenterade mig i generellt för datavärlden och annonseringen av Starcraft 2 var en av dom bästa dagarna i mitt liv.

Kom ihåg hur jag gick upp 05:00 på morgonen för att hinna spela lite innan jag drog till plugget.

Och även om man har ett jobb nu och inte kan göra lika mycket som man gjorde förr i tiden så kommer jag ta ledigt en vecka när Starcraft 2 kommer ut. Dra igen fönstrerna och bunkra upp med privoanter.

Vad kommer du göra?

Medlem

Spela ett demo för att checka om datorn klarar av det

Inaktiv

Senast när jag var inne i gamervärlden var 2004 så därför är min dator från typ 2003... Räcker numera mycket bra till Msn, kolla på film och surfa på garaget.org! Starcraft 2 får den nog svårt att ens starta Köpa ny dator blir alltså mitt svar!

Medlem

...samma sak som jag skulle göra den dagen om det inte kom ut


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

Sätta mej ner, ta ett kopp te, en macka, sedan traska iväg till skolan

Kolla så det inte är något WoWraid sen kanske installera, efter att man kommit hem från jobbet förståss.


signatur

Tuba mirum spargens sonum per sepulcra regionum, coget omnes ante thronum.

Inaktiv

Jag kommer att försäkra mig om att min dator klarar av att köra spelet utan allt för stort obehag.

Medlem

Spela efter gymmet på kvällarna kanske lite på jobbet me hihi

Medlem

Jag har förbeställt det så förmodligen kommer jag hämta ut spelet på posten och med höga förhoppningar traska hemmåt med kartongen/boxen tätt tryckt mot mitt bröst för att sedan låsa in mig på mitt "kontor" och ignorera min sambo resten av kvällen.

Förhoppningsvis så visar det sig att spelet är underbart men om inte så kommer jag snyfta lite och sedan trösta mig själv med Company of Heroes.

Gen
Medlem

Ska kika på demot först tror jag

Medlem

köpa en ny dator. jag tror inte att min nuvarande (eeepc) skulle fungera så bra med sc2

Medlem

starcraft 1 var bra det här är bra förhoppningsvis men det vet vi ju att det inte blir skit av det här

Inaktiv

Köpa spelet såklart

Medlem

Det är ett bra spel och så men lite overkill att sjukskriva sig för SC2:O


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Inaktiv

tästa demot och se så att det funkar på datan.Sen på helgen om det funkar ska jag kuta till game och ta det första jag ser.Spela det helgen ur och om det är bra spela kvällarna ut:D

Inaktiv

Köpa spelet tätt följt av att förinta allt som kallas för liv.

Nej men blir nog som det alltid blir, man sliter en dag på jobbet. Sen hem och pressa spelet tills man däckar.

Medlem

Blir att ignorera spelet, bojkotta Blizzard. Men demot får man la ta å testa iaf.

Medlem

Lirar nog litegrann dom dagarna som är kvar till första bästa helg, sen är blir vi nog 10-12 pers som har planerat ett lan då vi bara ska nöta Starcraft 2
Våra lan förr i tiden bestod bara utav Starcraft och Diablo 1, så det blir lite nostalgi

Inaktiv

Det första jag gör när det kommer (Wings of Liberty) ut blir att testa campaign några banor (ser fram emot att krossa Mengsk) sen blir det och spela ladder kartona lite mot datorn så att man kan dom och testa lite build orders. Sen när man kan standard kartorna hyfsat bra då blir det kanske lite multiplay.


signatur

/Sir Brage, fd Svett-Bengan

Inaktiv

Springa och hämta det sen rusa hem och hoppas min nya dator klarar det Förhandsbokade det så fort man kunde XD

Medlem
Skrivet av AstroCreep:

Blir att ignorera spelet, bojkotta Blizzard. Men demot får man la ta å testa iaf.

Det var en väldigt svag bojkott ;>


signatur

Videomupp

Medlem

när det släpps ska jag å några polare ha SC2 LAN

Inaktiv

köpa det


signatur

Jävla Borgare

Medlem

Blir till att köpa det på release dag och sedan låsa in sig och maraton spela


signatur

I don't know what I want but I know how to get it

Medlem

Skaffa. Spela. Hardcore-gaming time!
Ett spel jag verkligen ser fram emot för multiplayern måste jag säga. Lyckas dom lika bra som dom gjorde med första kan jag verkligen se mig själv fastna i det här spelet. ^^

/Alex
@Start And Select
http://startandselect.wordpress.com

Medlem

Ge mig World editor nu! Fan vad jag vill åt den. Köper spelet till 90% av world editorn.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Inaktiv

Jag kommer inte köpa SC2 har redan red alert om jag vill spela en superkass och tråkig klon på dune2.

Medlem
Skrivet av Oradx:

Jag kommer inte köpa SC2 har redan red alert om jag vill spela en superkass och tråkig klon på dune2.

What?

Medlem

Du glämde alternativet; "SCII? Va, jag skiter väll i sån... Skit."

Jag ska skita i att köpa det, skita i att tanka det

SCII är jag inte överentusiastisk över. Skite ri det helt enkelt.

Medlem

Måste köpas och gejma gärnet ju!
Längtat efter sc2 i flera år nu.

12
Skriv svar