Smälta ansikten och huvudlösa bönder i The Witcher 3

Robot
Smälta ansikten och huvudlösa bönder i The Witcher 3
Medlem
Smälta ansikten och huvudlösa bönder i The Witcher 3

i'm melting meeeelting oh what a world


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

What has been seen cannot be unseen...

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

i'm melting meeeelting oh what a world

HAHA!


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Säger sig själv egentligen, om individen man spelar inte ser någonting så finns det inte där rent tekniskt för att spara på hårdvaran..

Ett gott exempel är när man använder Ocolus rift i Tony Hawk.

http://www.youtube.com/watch?v=NTvyXG-SqVw

Medlem

Undrar om vår verkliga värld beteer sig på samma sätt, kvantfysik så att säga...


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem
Skrivet av Vantskruv:

Undrar om vår verkliga värld beteer sig på samma sätt, kvantfysik så att säga...

Hur menar du? Att folk på stan har smälta anleten när inte du är där?

Medlem

Jag råkade ut för en bugg när jag spelade första Witcher-spelet där Geralts ansikte smälte ihop till den här sörjan..
Sen att namnet på npcn i bakgrunden råkade komma med gör ju inte bilden mindre rolig
Poor boy.. poor Geralt..


signatur
Medlem

Schrödinger Games!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Vantskruv:

Undrar om vår verkliga värld beteer sig på samma sätt, kvantfysik så att säga...

det förutsätter väl att du är den enda verkliga individen?

Medlem
Skrivet av Zidious G:
Skrivet av Vantskruv:

Undrar om vår verkliga värld beteer sig på samma sätt, kvantfysik så att säga...

Hur menar du? Att folk på stan har smälta anleten när inte du är där?

Hur vet du att ditt ansikte inte smälter ihop när du inte kollar dig i spegeln?
woaaaah

Medlem
Skrivet av Grymgreger:
Skrivet av Vantskruv:

Undrar om vår verkliga värld beteer sig på samma sätt, kvantfysik så att säga...

det förutsätter väl att du är den enda verkliga individen?

Inte helt och hållet, men det kanske beror vem det är som iakttar. Kvantfysiken borde väl följa reglerna för samspel, eller har jag fel? Är ingen fysiker, just nu bara på ett filosofiskt plan.

Läste att det var en kvinna i USA som betraktade dom flesta anleten inte som normala ansikten, utan istället som drak-trynen. Hon fick medicineras och blev bättre. Uppfattningen i det här fallet är så att alla människor kör samma programvara i våran hårdvaruvärld, men i det här fallet med kvinnan så utnyttjade inte hennes programvara hårdvaran som den skulle, utan skalade ner istället.

Förlåt, jag flippar ut på ett filosofiskt plan nu bara. Tycker det bara är kul att hitta på konstiga teorier.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem
Medlem
Medlem
Skrivet av Grymgreger:
Skrivet av Vantskruv:

Undrar om vår verkliga värld beteer sig på samma sätt, kvantfysik så att säga...

det förutsätter väl att du är den enda verkliga individen?

Nej men att någonting observeras av något.

Medlem
Skrivet av MrStrange:

Jag råkade ut för en bugg när jag spelade första Witcher-spelet där Geralts ansikte smälte ihop till den här sörjan..
Sen att namnet på npcn i bakgrunden råkade komma med gör ju inte bilden mindre rolig
Poor boy.. poor Geralt..

http://i61.tinypic.com/2lmou88.jpg

Inaktiv

de där har jag inte sett överhuvudtaget.
däremot följde jag efter några bybor för ett par dagar sen å de hade sitt liv och gjorde olika bestyr. Allt ifrån tvätta kläder till dra ur fjädrar ..etc

Då menar jag att samma NPC person gjorde olika saker under dagen.

1
Skriv svar