Nyfiken på Fallout 4-storyn? Sorry, Bethesda tiger till november
Tre tungt tysta månader för dig som hade tänkt spoila dig själv.
– Jag kan med gott samvete säga att teamet för närvarande är 100 procent fokuserade på själva spelet. Mod-stöd, dlc... Allt sånt är trevligt, men om vi inte släpper ett fantastiskt spel den 10 november spelar våra dlc-planer ingen roll och mod-stödet kommer vara irrelevant.
Peter Hines har ju uppenbarligen rökt crack..
– Jag kan med gott samvete säga att teamet för närvarande är 100 procent fokuserade på själva spelet. Mod-stöd, dlc... Allt sånt är trevligt, men om vi inte släpper ett fantastiskt spel den 10 november spelar våra dlc-planer ingen roll och mod-stödet kommer vara irrelevant.
Peter Hines har ju uppenbarligen rökt crack..
eh va?
VHN
– Jag kan med gott samvete säga att teamet för närvarande är 100 procent fokuserade på själva spelet. Mod-stöd, dlc... Allt sånt är trevligt, men om vi inte släpper ett fantastiskt spel den 10 november spelar våra dlc-planer ingen roll och mod-stödet kommer vara irrelevant.
Peter Hines har ju uppenbarligen rökt crack..
Vad han menar är att om de lägger ner för mycket tid på dag-ett-modverktyg så kommer det även innebära att de måste ta från spelets egna utveckling först. De lägger hellre all kraft på spelet först och främst så att det är ett bra spel, så att folk faktiskt vill köpa och spela det än att lägga kraften på modverktyg anpassat för ett fåtal personer.
Vad han säger är precis vad man bör göra. Modverktyg är irrelevanta om det inte finns en community kvar, vilket hänger på att spelet ska vara bra i grunden.
Jag tycker det är rätt inställning, vissa spel företag hypar sönder sina spel med för mycket information, lååånga videos och allt sånt. Så när man har spelet är man inte lika taggad längre.
Därav jag kollar in första infon med hunger sedan undviker allt annat tills jag har spelet.
"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets
What you don't learn with wisdom, you learn with pain.
Hur pepp jag är? Ja detta kommer reta gallfeber på vissa så dom kommer ifrågasätta eller dylikt med typ (hur kan du ens förhandboka, du är en av dom som orsakar att man får dåliga spel!).
Men ja jag förhandsbokade det igår och är helt överväntan att få spela
Till er andra som inte ens förstod vad han menade med moddeverktygen blir irrelevanta bör antingen själva lägga ner med crack och läsa allt en gång till som står skriver i artikeln.
– Jag kan med gott samvete säga att teamet för närvarande är 100 procent fokuserade på själva spelet. Mod-stöd, dlc... Allt sånt är trevligt, men om vi inte släpper ett fantastiskt spel den 10 november spelar våra dlc-planer ingen roll och mod-stödet kommer vara irrelevant.
Peter Hines har ju uppenbarligen rökt crack..
Undrar vem det är som rökt vad egentligen, kan du inte läsa?
Jag tycker det är rätt inställning, vissa spel företag hypar sönder sina spel med för mycket information, lååånga videos och allt sånt. Så när man har spelet är man inte lika taggad längre.
Därav jag kollar in första infon med hunger sedan undviker allt annat tills jag har spelet.
Dito. Lägre förväntningar desto större chans att man blir överraskad.
– Jag kan med gott samvete säga att teamet för närvarande är 100 procent fokuserade på själva spelet. Mod-stöd, dlc... Allt sånt är trevligt, men om vi inte släpper ett fantastiskt spel den 10 november spelar våra dlc-planer ingen roll och mod-stödet kommer vara irrelevant.
Peter Hines har ju uppenbarligen rökt crack..
Undrar vem det är som rökt vad egentligen, kan du inte läsa?
Jag tycker det är förnuftigt att göra klart spelet först.
PÄ: Det verkar som att de fortfarande inte riktigt förstått vad som gjorde original Fallouts så bra Jaja, blir nog tillräckligt bra iaf för en spelgenomgång, kanske