Fläskig film från Starcraft 2

Medlem

VArför gillar alla denna så mycket, jag fattade ingeting, dom bara hoppade från ena mosntret till det andra :S

Och allcarligt, deras release trailer är 3 sekunder långa klipp från deras redan gjorda cutscenes...ganska fattigt.

Medlem
Skrivet av Warwick:

VArför gillar alla denna så mycket, jag fattade ingeting, dom bara hoppade från ena mosntret till det andra :S

Och allcarligt, deras release trailer är 3 sekunder långa klipp från deras redan gjorda cutscenes...ganska fattigt.

du besvarade din egen fråga.

Medlem

Hoppas spelet blir bättre än trailern...

Medlem

Bästa trailern jag sett på länge. Fick verkligen rysningar...


signatur

PIRANHA BYTES FTW

Medlem
Skrivet av Geetcher:
Skrivet av Pirazy:

Kunde de inte ansträngt sig lite och gjort nåt nytt? Det här är ju bara en repris av announcement-trailern från 2007.

Jag antar att du skämtar, de är inte alls lika varandra. :S

Jag gjorde visst ett misstag, kände inte för att se på fz's lågupplösta, suddiga så-kallade 'hd' och gick till blizzards sida för att se trailern istället i högre kvalitet. Klickade på första bästa trailer och antog att det var den nya som de just släppt men såhär i efterhand så visade det ju sig att det var lanserings-trailern.

Till mitt försvar så såg jag några återanvända korta klipp från lanseringstrailern i den här nya trailern.

Medlem

Kändes väl sådär.. Huvudsakligen när man vet att spelet inte är så spännande som trailern är. Är ju ett vanligt RTS, svårt att ge någon större story än att döda datorerna på banan a.k.a skirmish.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Kändes väl sådär.. Huvudsakligen när man vet att spelet inte är så spännande som trailern är. Är ju ett vanligt RTS, svårt att ge någon större story än att döda datorerna på banan a.k.a skirmish.

WC3 hade en väldigt bra story som gick bra att skapa i RTS, och det är nästan 10 år sen.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Kändes väl sådär.. Huvudsakligen när man vet att spelet inte är så spännande som trailern är. Är ju ett vanligt RTS, svårt att ge någon större story än att döda datorerna på banan a.k.a skirmish.

Hört talas om campaign?

Medlem
Skrivet av T.Mani:

Trailern var helt ok... men Blizzard har gjort bättre förr...

T ex Zerg trailern från första StarCraft tyckte jag var bättre än denna.

Nä... långt ifrån. Dunst har bredare ansikte och helt olika ögon. Enda likheten är att de är tagna framifrån med samma uttryck i ansiktet förutom att Dunst ler.

Jag ser en del likheter, men tycker inte dom är kopior direkt. Kirsten Dunst är ju förvisso helt sagolikt vacker.

Medlem

Illa illa har verkligen inte råd detta får bli ett inköp i slutet av Augusti istället.

Medlem

Alltid bra trailers när blizzard gör dom

Medlem

Ska vi snacka trailers måste jag säga att denna fan-trailer till Halo: Reach håller ytterst hög kvalité
http://www.youtube.com/watch?v=Q5IjgmOluKA

Medlem

VILL HA MITT StarCraft II Terrans: Wings of Liberty - Collector's Edition NNNNUUUUU!!!!

Var ett tag sedan man köpte första spelet på
OK macken
:up::)

Medlem

Fasen, nu vart man ju sugen på att köpa skiten


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Blizzard är nummer ett när det gäller cinematics.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Lite ironiskt att det visades ett reklaminslag för SCII precis innan videon. Tack för att ni uppmärksammade mig om det här spelet när jag skulle kolla på en video om det här spelet!


signatur

Murphy's lag är min ofrivilliga livsfilosofi.

Medlem

Status Varorna packas
Antal 1
Summa 949 kr


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av simon857:

när ska blizzard förstå att dom måste göra film av sina spel...filmerna kommer ju vara så jäkla bra asså

det är väl på gång om jag inte är helt ute o cyklar?

Medlem

"Nuclear Launch Detected"

(a.k.a. game har skickat mitt spel)

Medlem
Skrivet av Gabe:

"Nuclear Launch Detected"

(a.k.a. game har skickat mitt spel)

CDON har skickat mitt CE! får det på Måndag alltså!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Köpte StarCraft + Brood War på Webhallen igår, se om jag tycker om det spelet, då blir det ett köp av 2:an senare.

Medlem

Riktigt bra trailer må jag säga!

Inaktiv

MÅSTE HA!!
Om jag får tid att sätta ner Tv-kameran! hehe!
Prata gärna med oss "Sommarplåge" tv-crewet så vi kan intervjua er om sommarplågor , galapremieren etc .
Vem vet ...vi kan får se just ditt smile i tv nästa år då ;).

Eftersom hemsidan är under uppbyggelse så finns tyvärr bara
facebook gruppen "jakten på sommarplågan" uppe.
Men som sagt den kommer ...at it will be awesome ;).

P.s I WILL GET THAT GAME!!!

Inaktiv

Som sagt, materialet som vi filmar med kamerateam 3 kommer läggas upp på "jakten på sommarplågan" gruppen på facebook
liksom bilderna som våran stillbilds fotograf tar.

So check em out om ni vill ha SCjyssta dyra bilder tagna på er !

Heja gärna om ni är där!

Medlem

Må jag säga, Fläskigt som fan! Blizzard lyckas alltid göra filmer som man får gåshud av!
Önskar mig en jäääävligt FET långfilm a'la Starcraft 2

Medlem

Instämmer med någon föregående talare. Helt OK, men inget jämfört med mycket annat. BioWare knallar över Blizzard's rykande lik som vore det ingenting.

Blizzard har skapat ett sig ett mindre imperium på principen att stjäla idéer från andra. Se bara hur de förvanskat skiten ur Warhammer.

Medlem

beställde!!
har inte spelat star craft på 10 år säkert men deras intro-filmer och cutscenes har alltid varit bäst! Gåshud när tiden begav sig sist! och fick samma nu igen...

då får man väl lära om alla raser och makron...
Men kommer ihåg att jag tyckte kampanjen var grym den också så man får väl börja där!

edit: skickat idag från webhallen! kan inte bli bättre!

Skriv svar