Ute nu: Star Wars: The Old Republic-expansionen Knights of the Fallen Empire

Robot
Ute nu: Star Wars: The Old Republic-expansionen Knights of the Fallen Empire

Ljussablar och speeder bikes, hell yeah.


Medlem
Ute nu: Star Wars: The Old Republic-expansionen Knights of the Fallen Empire

Och i sann Bioware anda är Expansionen Super buggad

Medlem

Mjo, fanns ganska mycket buggar i early access. Kul när det sker i en av de första scenerna också.

Nådde det nya lvl-taket efter halva expansionen. Ogillar att mina gamla kompanjoner blir avklädda en massa items. Är inte heller så förtjust i att ge upp dem, även om flera av de nya är bra också, men liksom, jag vill ju inte ha 3-4 karaktärer som har lika eller väldigt lika uppsättning kompanjoner.

Nya storyn är dock intressant och välskriven. Spännande. Familje-drama. Thats Star Wars.
Hits and misses with this one.

Medlem

gjorde dread fortress Storymode som lvl 55 när vi var klara var jag 64 tog sista levelen i en tactical flashpoint en del nasty buggar och tex commandos förloarde sin healing probe så det gjorde healing lite svårare

Medlem

Halvbra story helt utan utmaning. Förlorade som mest 5% hp under alla fighter från chapter 1-9. Då räknar jag dock inte PvP.

Spelar bara Swtor pga storyn och jag hoppas att dom andra kapitlen blir bättre.

Medlem

Känns som de bara är jag som spelar detta typ :/

Medlem
Skrivet av Wilfer88:

Mjo, fanns ganska mycket buggar i early access. Kul när det sker i en av de första scenerna också.

Nådde det nya lvl-taket efter halva expansionen. Ogillar att mina gamla kompanjoner blir avklädda en massa items. Är inte heller så förtjust i att ge upp dem, även om flera av de nya är bra också, men liksom, jag vill ju inte ha 3-4 karaktärer som har lika eller väldigt lika uppsättning kompanjoner.

Nya storyn är dock intressant och välskriven. Spännande. Familje-drama. Thats Star Wars.
Hits and misses with this one.

Du kan få tillbaka dem när du är klar med storyn genom att använda dig av en terminal i basen om jag inte minns helt fel. Läste det någonstans på forumet.

Det jag ogillar med expansionen är att jag (i alla fall än så länge) inte kan spela med min kompis i större delen av hela expansionen.

Vi har spelat tillsammans från level 1 och under hela denna expansion (i alla fall till chapter 6 dit vi har spelat) så har vi sett varandra ungefär 3 gånger och då endast i ungefär tre sekunder.

Det är ett MMO, varför kan jag inte spela det med mina kompisar?

Dock gillar jag storyn so far och kommer fortsätta spela det tills vidare.

Medlem

Jamenvafan.. Gör ett nytt KoTOR istället!


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Gillar storyn, men det är TOTALT utan utmaning samt all tid man lagt på att utrusta sin companions (grinda Yavin 4, anyone?) är bortkastat. Jag gillar expansion än så länge. För mig som 99,9% av tiden spelar solo (gruppar bara om jag måste, folk överlag är ingen höjdare) passar expansionen jättebra.


signatur

I drank what?

Medlem

Största misstaget att göra MMO av The Old Republic eran. Fan vad jag saknar ett KOTOR 3.

Medlem

Synd att spelet är en enda stor grindfest utan dess like :/
Gillar verkligen storyinslagen men det präglas verkligen av monotoni.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem
Skrivet av ShaqAttack:

Största misstaget att göra MMO av The Old Republic eran. Fan vad jag saknar ett KOTOR 3.

Flashpoints raids och samt pvp är kul med kompisar.

Medlem
Skrivet av dafuq:
Skrivet av ShaqAttack:

Största misstaget att göra MMO av The Old Republic eran. Fan vad jag saknar ett KOTOR 3.

Flashpoints raids och samt pvp är kul med kompisar.

Hade inga kompisar som spelade spelet. Spelade originalspelet i kanske mindre än 24 timmar innan jag tröttnade totalt. 449 kr eller vad spelet kostade vid släpp rakt ner i sjön för mig haha. Hoppas verkligen de gör en uppföljare till Knights of The Old Republic, fast verkar finnas absolut noll planer för det :/.

1
Skriv svar