Första officiella klippet från Warcraft-filmen är här!

Medlem

Junkie XL som gör musiken eller tog de bara exakt samma musik från 300:Rise of an Empire bara för att de inte hade något annat?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av Remus:

Få se en film med Arthas nu så blir man ett med universum!

Eftersom filmen kommer att handla om tiden kort efter att Orcs har anlänt till Azeroth och första kriget så borde ju en eventuell tredje del i serien av filmer ta upp Arthas. Iallafall om de vill göra det lätt för sig och ta ett krig per film.

Skrivet av brandter:
Skrivet av Remus:

Få se en film med Arthas nu så blir man ett med universum!

Nej tack, då kan jag lika gärna spela WC3 igen, ge mig något de inte har visat förut istället.

Så du menar att de ska hitta på sin egen "lore"? Något säger mig att du skulle gråtit som ett barn och gnällt även då. Vissa blir tydligen aldrig nöjda...

Hitta på sin egna lore? Inser du hur förbannat mycket lore de inte har rört i sina spel ännu? Vi behöver inte se en film om Arthas, vi vet redan allt om honom, en film räcker för den delen inte för att berätta hans story. Vill du ha en skit film på 2h som ska berätta hela hans story så varsågod, jag väntar här när du kommer gråtandes utifrån bion efter att de har "förstört" storyn om Arthas.

Medlem
Skrivet av Eravathar:

Ser onekligen ut som ett spel även i filmform. Kanske är det en vettig strategi att inte ändra stil från originalet, men det ser alldeles för...konstlat ut för att vara snyggt, om man frågar mig.

Reagerade likadant, vissa scener i teasern ser inte alls bra ut.

renderat i blender 1.9? cg-kvaliten hade varit acceptabel, om filmen varit fanmade

k3m
Medlem

@Fz är er nya irriterande reklam som täcker en tiondel av mobilskärmen eran nya "bra" sak som kommit med uppköpet! även era nya "nånting bättre" spelvideos suger ju fett. videona säger nästan inget om spelet. det är bortkastade resurser som ni betalar med mer reklam som dessutom är väldigt dåligt presenterat. jävla propaganda skitstövlar!

Medlem

Ser coolt ut


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

12
Skriv svar