"10-20 miljoner kollar på VR-vuxenfilm i år"
Interaktiv porr, med supermodern fleshlight som går efter henne och så detta VR på det, då kanske det är något att ha
Du menar den här? https://www.kiiroo.com/
Cptn BaseballBatBoy!
Interaktiv porr, med supermodern fleshlight som går efter henne och så detta VR på det, då kanske det är något att ha
Du menar den här? https://www.kiiroo.com/
Hahahah fyyyfaan... Varför länka du detta??? Givet köp nu ju
Hahaha, nädå, ett par år till så
Jag kan garantera samma upplevelse där hemma, dvs "extremt inlevelserikt", samma effekter, gratis och live därhemma hos frugan/flickvännen när du ber om det.
Jag lovar, får inget betalt för att säga detta så det är bara att tacka och buga!!! Varsågod.
Nähä?
Nån här som lyckades kolla på porr med 3d glasögon ? tror att vr kommer bli samma sak, man gör det en gång för att see hur det är men efterdet så går man tillbaks och kollar på 2d porr igen. nån som inte håller med ?
Nej VR kommer vara en helt annan grej. Det kommer bli jättestort på porr.
Skämt och sido så hade det här varit fantastiska nyheter ifall jag varit ung, barnfri och singel. Är lyckligtvis ingetdera längre
Räkna på fingrarna hur många du lurar.
Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.
Jag kan garantera samma upplevelse där hemma, dvs "extremt inlevelserikt", samma effekter, gratis och live därhemma hos frugan/flickvännen när du ber om det.
Jag lovar, får inget betalt för att säga detta så det är bara att tacka och buga!!! Varsågod.
Menar du att vi får komma hem till din fru och ha sex med henne ? helt gratis till och med!?
Vill du inte veta hur hon ser ut innan ?
Jahapp det var adjöss med nattens sömn ;).
Menar du att vi får komma hem till din fru och ha sex med henne ? helt gratis till och med!?
Haha, jag har ingen fru tack och lov men sambo. Jag menade att ni får den bästa upplevelsen om ni skaffar en egen partner. Rift för ett par tusenlappar tills den före eller senare går sönder av all onani är inte värt
The Cold is my teacher! ❄
Haha, jag har ingen fru tack och lov men sambo. Jag menade att ni får den bästa upplevelsen om ni skaffar en egen partner. Rift för ett par tusenlappar tills den före eller senare går sönder av all onani är inte värt
Menar du att äkta vagina är mer riktigt än ett par oculus-glajjor + plastvagina?
Jasså