Guitar Hero: Warriors of Rock visar upp sig

Robot
Medlem
Guitar Hero: Warriors of Rock visar upp sig

Pass. Dels för det är Activision (tänker inte köpa mer spel som de ger ut) och dels för att det inte tillför någonting nytt. De har pumpat ut så många guitar hero spel att de har förstört marknaden, i mitt tycke. Nä, jag håller mig till gamla hederliga Rock Band 2/Guitar Hero 1/2/3. Det räcker gott och väl.


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Same shit different name.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

"..rock i sin allra ädlaste form där artister som Dragonforce, Slayer och Black Sabbath medverkar"

Dragonforce bör aldrig någonsin nämnas i samma mening som orden "rock i sin ädlaste form".

För övrigt såg GH lika dåligt ut som alltid, där gitarrspåret är helt ofokuserat och växlar mellan bas och trummor lite närhelst Neversoft känner för det.

Medlem

Är det inte Lobo till höger i bild?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Säger att låtlistan är en stor besvikelse. Visst, blev jävligt glad när Nine Inch Nails' "Wish" blev uppvisad här, även Queen's "Bohemian Rhapsody" men utöver det så var det kanske tre andra låtar som jag tyckte var intressanta. Nej, usch.

Medlem

Förutom musiken som de kunde släppt som DLC, vad är det som är nytt?
Rock Band 3 kommer ju iallafall med en massa nyheter, här är det samma skit en gång till!

Medlem

This is not the game we are looking for, move along, move along.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

"Band simulatorernas" tid är över, hoppas jag verkligen.

Medlem

fan vi har rockband 2 och Gyra 5 typ. räcker inte de? och så kan dom bara släppa alla låtar vi vill ha som DCL och betala några Kr där istället? känns bara som dom skiter i sånt för släppa nytt spel me låtarna som vi vill ladda hem, för dom får mer pengar på det sättet " tror" dom, personligen vill jag inte köpa fler Gyra eller rockband spel , därimot låtar som dom släpper i rockstore köps om det gillas.

1
Skriv svar