Det blir inget spel med Natal-Milo*

Robot
Medlem
Det blir inget spel med Natal-Milo*
Citat:

UPDATE: After the circulation of Greenberg's comments this week, Lionhead community head Sam Van Tilburgh offered a picture labeled "Team Milo" that implied the project is still in development beyond tech demo form. Van Tilburgh also told gaming site Joystiq that the Milo team has a staff of 50.

Källa: Gamasutra


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Och jag som hade så roliga idéer hahaha


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Skrivet av SuperTank:
Citat:

UPDATE: After the circulation of Greenberg's comments this week, Lionhead community head Sam Van Tilburgh offered a picture labeled "Team Milo" that implied the project is still in development beyond tech demo form. Van Tilburgh also told gaming site Joystiq that the Milo team has a staff of 50.

Källa: Gamasutra

"men just nu är det inte ett spel som vi planerar släppa på marknaden."

lion head kan tänkas försöka få till milo även om MS inte tror på det, vilket inte jag heller.

Medlem

Men va fan, det enda som såg coolt ut med natal/kinect, så ska de inte släppa det, fan e det för affärsplan?

Medlem

kan ju lika gärna ha varit ett fejkat demo också, kinectimals var ju inte så imponerande


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Varför inte demo you say, kanske för att natal/kinect inte kan göra det dom visade utan det där var mer eller mindre fejk från microsoft

Medlem

Milo va så fake som de kan bli, finns flera videos som visar detta.

Medlem

Jo, det var ju rätt enkelt att lista ut att hela demot var fake. Såg alldeles för bra ut för att vara sant, och då är det oftast så också. Milo-demot var precis lika fake som de flesta av Kinect-demonstrationerna från E3.

Medlem

oj då vad många som var säkra på att det är fake nu. jo det har jag sagt sen förra årets e3, och redan då spelade in video som visade detta. dock fick man dåligt med medhåll, undrar om det var nån som egentligen vågade hålla med då. men nu så slår sig folk för bröstet och säger att klart att man visste det.. pffh

Medlem
Skrivet av TruB:

oj då vad många som var säkra på att det är fake nu. jo det har jag sagt sen förra årets e3, och redan då spelade in video som visade detta. dock fick man dåligt med medhåll, undrar om det var nån som egentligen vågade hålla med då. men nu så slår sig folk för bröstet och säger att klart att man visste det.. pffh

Det var så självklart att natal filmerna från förra e3 var fejk, mer självklart än första e3 filmen av KZ2.

Så jag vet inte varför du skryter över något så simpelt och fullständigt meningslöst?

Men man kan ju dämpa sina kommentarer då det riskerar väcka ett fanboykrig om man attackerar för hårt i dessa forum.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv
Skrivet av TruB:

oj då vad många som var säkra på att det är fake nu. jo det har jag sagt sen förra årets e3, och redan då spelade in video som visade detta. dock fick man dåligt med medhåll, undrar om det var nån som egentligen vågade hålla med då. men nu så slår sig folk för bröstet och säger att klart att man visste det.. pffh

Vill du att vi ska säga "Ja va smart du är." ? Du måste verkligen veta det här med natal milo... Hmm, vad är det för typ av spel? Vänta nu -- Är alla spel fejk? Nej jag vill inte tro att LEGO harry potter är fejk, det ÄR RIKTIGA LEGO BITAR I MIN DATOR.

1
Skriv svar