Division Team spelare

Medlem
Division Team spelare

Spelar Division kommit till 29 och uppgradera alla wings till 90 utom 1 som är 100% Söker nu spelare köra darkzone med eftersom 29 är optimal för skaffa gear då hamnar man med 25-29. Gör man det på 30 har alla gula items och 200.000 liv och 70.00 skada så har ingen chans. Men kör även pve och dailys vid 30 samt phonix.

Är 39 år och spelar mest på kvällen
Kravet är headset om ni har ts är +

Medlem

Letar efter folk också. Jag hör av mig när jag är lvl 30. Just nu är lvl 16. Vad har du för nick på Uplay?
35 är.

Medlem

Ligger på gränsen till lvl 16 nu och söker också spelare i samband med att jag kommit upp mig i systemet.

Äger TS-server och är 30.

Uplay : Maveblack

Medlem

33 år gammal och är nu nivå 26 tror jag och tragglar mig igenom storyn och plockar upp allt jag kan

UPLAY: Ashwind

Medlem

35y, levlar för fullt (lvl 19 fn),
UPLAY: MonkeySpankr

Medlem

Uplay: PixelNoise

Adda mig gärna

Medlem
Skrivet av PixelNoise:

Letar efter folk också. Jag hör av mig när jag är lvl 30. Just nu är lvl 16. Vad har du för nick på Uplay?
35 är.

Du får gärna hänga på mig och lvl:a eftersom vi ändå ligger nära varandra i lvl

Medlem
Skrivet av Duffer:
Skrivet av PixelNoise:

Letar efter folk också. Jag hör av mig när jag är lvl 30. Just nu är lvl 16. Vad har du för nick på Uplay?
35 är.

Du får gärna hänga på mig och lvl:a eftersom vi ändå ligger nära varandra i lvl

Perfekt

Medlem

Uplay: Gurghammer

Är 30 och rank 17 i DZ...farmar gärna levels med någon/några i DZ!

Edit: 29år gammal, eftersom alla andra skrev sin ålder

Medlem

34år

30/30 (45h played)

(även om jag har nördat spelet ganska hårt sedan launch så har jag blivit lvl30 för kanske 3h timmar sedan, så har "normal" gear och spelar för att ha kul, min/max spelare som körde 45h första 2 dagarna och har 5000 phc över efter att fått full lvl31 gear, saknar ett blueprint och flexar internet poäng har inte mycket att hämta)

Pangar gärna lite med svenskar

uplay : jockstrap12

Medlem

Kan hänga på och lirra också. Har också en TS uppe om någon är intresserad att sitta på den. Om intresse skicka ett PM så får ni Adressen..

Uplay: Plimpen

Medlem

Tjena,

lvl 30/33. Söker också fler att farma DZ och Challange mode med. Russian Consulate är fortfarande oklarad på challange mode

För stunden sitter jag och en polare och nöter under kvällstid. Båda är 30+

Uplay: Swebullen

Medlem

28 år, vill väldigt gärna hitta lite folk och köra med. Har tagit mig till lvl 30 men knappt utforskat DZ eller challenge mode än.

Uplay: Mighty11771

Medlem

Hej, Joinar gärna på både DZ och Challenge / Daylies bara adda mig och hojta till
35år

UPlay: citpo

Medlem

Adda: StenmanJ

Kör mycket DZ och dailys!

1
Skriv svar