Spel -> Eve Online

Inaktiv
Spel -> Eve Online

Nu vet jag inte riktigt vad som hände under designbytet, men någon hos FZ Crew måste ha hål i byxorna :D.

Eve Online-forumet är borta, och jag saknar det redan!

Medlem

samma här! EVE för folket


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Vi har möblerat om och städat lite i och med flytten så klart. Uppstår behov så kommer det, men sist så var det ganska dött ärligt talat.


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Medlem

Samma med F.E.A.R.
Märker att ingen klagar där

Inaktiv

Bah, var ni tugna att rensa allt. Tar ett tag innan ett forum blir aktivt... Lite dålig stil det här.. :/

W2k
Medlem
Skrivet av tirax:

Bah, var ni tugna att rensa allt. Tar ett tag innan ett forum blir aktivt... Lite dålig stil det här.. :/

Det fanns tyvärr ingen möjlighet att ta med alla gamla inlägg eftersom forumet är helt omgjort. Då hade vi fått sitta och ta över alla inlägg för hand, och det vet man ju hur roligt det hade varit...


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Inaktiv
Skrivet av MaxH:

Vi har möblerat om och städat lite i och med flytten så klart. Uppstår behov så kommer det, men sist så var det ganska dött ärligt talat.

Kanske inte lika livat som i andra forumdelar, men jag tycker nog att Eve-delen förtjänar att komma tillbaka

Medlem

Äsch, jag som precis skrivit två härklånga inlägg. =(

Kan ni inte ge mina två sista inläggtillbaks?


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

W2k
Medlem

Jag kan öka din inläggsräknare med två om du vill, men själva inläggen är en annan sexa...


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Inaktiv

Mycket dåligt jag tycker inte eve delen var inaktiv i alla fall inte jämfört med doom och diablo 2 delen so tydligen fick följa med.

Jag tycker : DÅLIGT! DÅLIGT DÅLIGT =(


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Medlem

mm tycker det är lite lustigt, EVE känns absolut inte mindre dött än vad tex Q4 forumet eller D2 forumet är/var


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Jupp!!Jag votar för att få tebaks det.!!!!!


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

1
Skriv svar