Robot
Overwatch

Blizzard ger sig in på den överbefolkade shooter-scenen och resultatet ser lovande ut.

#overwatch, #dota-2, #heroes-of-the-storm, #team-fortress-2


Medlem
Overwatch

Känns nästan bara som det är jag som tycker detta verkar vara "meh". Känns som man har sett det 10 gånger innan.

Har dock bara sett streams
Hade det varit f2p hade jag säkert testat det men inte för 400.

Medlem

Årets roligaste multiplayer är redan DOOM MER SLAKT ÅT FOLKET

Medlem

Väl skrivet! Jag vill också ta chansen att hålla med skribenten i att Overwatch kommer bli årets roligaste shooter och att alla borde testa öppna betan. Detta säger jag dock mest för att jag ska få fler från Sverige att spela tillsammans med.

Geeks Gaming

Fick testa betan för en dag. Jag va själv meh om de hela och brydde mig inte så mycket. Men det va riktigt jävla kul.
Och helt underbart att dom inte gör de free2play.

Medlem

kudos till blizzard som satsa på 60fps till konsolerna.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Sämst på datorprestanda. Men är sugen på detta till PC. Jag får ca 100-120fps i CS;GO med det mesta på low men i 1920x1080. Finns de möjlighet för att mig att spela de här tror ni?

Medlem
Skrivet av Kajlie:

Känns nästan bara som det är jag som tycker detta verkar vara "meh". Känns som man har sett det 10 gånger innan.

Har dock bara sett streams
Hade det varit f2p hade jag säkert testat det men inte för 400.

Av ren nyfikenhet: vilket spel är det likt? TF2? För mig känns det nämligen väldigt unikt och jag har ändå spelat väldigt många fps, inte TF2 dock.

Medlem
Skrivet av Kajlie:

Känns nästan bara som det är jag som tycker detta verkar vara "meh". Känns som man har sett det 10 gånger innan.

Har dock bara sett streams
Hade det varit f2p hade jag säkert testat det men inte för 400.

Testa öppna betan då

Gnällkuk
Skrivet av WarpGuN:

kudos till blizzard som satsa på 60fps till konsolerna.

Är det 60fps på konsol? Det hade jag ingen aning om, grymt isf!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av yukari:

Sämst på datorprestanda. Men är sugen på detta till PC. Jag får ca 100-120fps i CS;GO med det mesta på low men i 1920x1080. Finns de möjlighet för att mig att spela de här tror ni?

Skriv gärna vad du har för specs först!

Medlem
Skrivet av tricky:
Skrivet av WarpGuN:

kudos till blizzard som satsa på 60fps till konsolerna.

Är det 60fps på konsol? Det hade jag ingen aning om, grymt isf!

jajamen


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

blir ett köp ser sjukt kul ut

Gnällkuk
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av tricky:
Skrivet av WarpGuN:

kudos till blizzard som satsa på 60fps till konsolerna.

Är det 60fps på konsol? Det hade jag ingen aning om, grymt isf!

jajamen

Gött mos Inte för att jag kommer lira det på min ps4:a men still.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Störigt när man hellre spelar med kontroll framför TVn, och har alla grejjer för att göra det till PCn, men känner att man bara kommer få stryk om man spelar med kontroll till PCn...

Men dom kanske låser kontroll helt och hållet, som dom gjorde till Diablo 3? Störigt...

För övrigt vill jag ifrågasätta Overwatch konstanta association med MOBA-genren, varför är det mer MOBA än Team Fortress 2? Distinkta hjältar med unika egenskaper, precis som Team Fortress 2, och har kopierat Team Fotress 2's spellägen rakt av.

Kan det verkligen vara så att Overwatch blir ett semi-MOBA bara för att deras unika karaktärer har tilltalsnamn ist. för "klassnamn"? Konstigt ställe att dra gränsen isåfall kan jag tycka.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:

Störigt när man hellre spelar med kontroll framför TVn, och har alla grejjer för att göra det till PCn, men känner att man bara kommer få stryk om man spelar med kontroll till PCn...

Men dom kanske låser kontroll helt och hållet, som dom gjorde till Diablo 3? Störigt...

För övrigt vill jag ifrågasätta Overwatch konstanta association med MOBA-genren, varför är det mer MOBA än Team Fortress 2? Distinkta hjältar med unika egenskaper, precis som Team Fortress 2, och har kopierat Team Fotress 2's spellägen rakt av.

Kan det verkligen vara så att Overwatch blir ett semi-MOBA bara för att deras unika karaktärer har tilltalsnamn ist. för "klassnamn"? Konstigt ställe att dra gränsen isåfall kan jag tycka.

Nej, för att hjältarna är byggda likt hjältar i ett MOBA såklart. Det är associationen. Du kan väll inte trott själv på att en drös människor gör det pga av din skrivna anledning?

Medlem
Citat:

Du kan väll inte trott själv på att en drös människor gör det pga av din skrivna anledning?

Kan jag väl


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar