Deus Ex: Mankind Divided

Robot
Deus Ex: Mankind Divided

Bättre strider, smidigare samtal och inga jäkla påtvingade boss-fighter.

#deus-ex-mankind-divided, #deus-ex-human-revolution-1, #doom, #uncharted-4


Medlem
Deus Ex: Mankind Divided

Definitivt ett spel jag ser fram emot


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Är lite tveksam till Breach-spelläget, men i övrigt tycker jag ser det bra ut. Vi får väl se.

Mums. Kommer spelas mycket.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

FM-guru
F.d. Sisyr

Blev positivt överraskad av föregångaren. Såg även en föreläsning som lead writern från företaget hade om hur de bygger story och dialog, väldigt fascinerande. Lär bli ett köp av detta om inget oförutsett händer, typ tekniska problem.

Medlem

Riktigt bra trailer!


signatur

K9
:.:

Medlem

Då var detta inte dx12 versionen ni testade om man fattat rätt?


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿
Skrivet av Snabeltorsk:

Då var detta inte dx12 versionen ni testade om man fattat rätt?

Precis, när jag pratade med Jean-Francois Dugas berättade han att de siktar på att DX12 ska finnas tillgängligt för pc-versionen när spelet lanseras, men just nu är det en DirectX 11-motsvarighet som snurrar på alla plattformarna.


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Medlem

Spelat alla spel i serien, så detta är ju ett givet köp

Gen
Medlem

Detta MÅSTE bli bra!

Medlem
Skrivet av Loevet:
Skrivet av Snabeltorsk:

Då var detta inte dx12 versionen ni testade om man fattat rätt?

Precis, när jag pratade med Jean-Francois Dugas berättade han att de siktar på att DX12 ska finnas tillgängligt för pc-versionen när spelet lanseras, men just nu är det en DirectX 11-motsvarighet som snurrar på alla plattformarna.

Man kan väl alltid hoppas på DX12 iaf : >


signatur

Retro.

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿
Skrivet av Golvis:
Skrivet av Loevet:
Skrivet av Snabeltorsk:

Då var detta inte dx12 versionen ni testade om man fattat rätt?

Precis, när jag pratade med Jean-Francois Dugas berättade han att de siktar på att DX12 ska finnas tillgängligt för pc-versionen när spelet lanseras, men just nu är det en DirectX 11-motsvarighet som snurrar på alla plattformarna.

Man kan väl alltid hoppas på DX12 iaf : >

En DirectX 12-version är väl mer eller mindre garanterad, frågan är hur den har utvecklats. Utvecklare som portar sin spelmotor från DirectX 11 till DirectX 12 får små eller inga förbättringar, ibland till och med små försämringar. Om de har kodat om spelmotorn rejält för att verkligen utnyttja DX12 kan fördelarna däremot bli stora. Om jag skulle satsa stora pengar i en vadslagning hade jag inte satsat på det senare


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

1
Skriv svar