Dice förklarar hur vapnen funkar i Battlefield 1

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av MacNille:

Kpistar? Det fanns för tusan bara en kpist under hela kriget, och den kom 1918. Den vanligaste vapnet var ett gevär som krävde mantelrörelse. För tusan, om ni ska ha ett spel som utspelar sig i Första världskriget, använda vapen som var vanliga då.

Tror någon behöver gå en historielektion gällande vapnen som fanns under ww1, om du tror det bara fanns en kpist under första världskriget så måste jag tyvärr ge dig underkänt i historia.

Menar du Villar-Perosa? Den användes i ett mer stationär roll. Men jag måste erkäna att jag missade Beretta 1918. Fler fanns det ej.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av MacNille:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av MacNille:

Kpistar? Det fanns för tusan bara en kpist under hela kriget, och den kom 1918. Den vanligaste vapnet var ett gevär som krävde mantelrörelse. För tusan, om ni ska ha ett spel som utspelar sig i Första världskriget, använda vapen som var vanliga då.

Tror någon behöver gå en historielektion gällande vapnen som fanns under ww1, om du tror det bara fanns en kpist under första världskriget så måste jag tyvärr ge dig underkänt i historia.

Menar du Villar-Perosa? Den användes i ett mer stationär roll. Men jag måste erkäna att jag missade Beretta 1918. Fler fanns det ej.

nejdå inte alls vi säger så så fattig var dom inte som du vill påstå när det kommer till automat vapen

Hotchkiss M1909
Madsen M1902
MG 08
Schwarzlose MG M.07/12
Skoda M1893 and M1902
Skoda M1909 and M1913

Maxim M1910

Chauchat M1915
Colt-Browning M1895/14
Hotchkiss M1914
Lewis M1914
Maxim gun

Browning M1917
Colt–Browning M1895/14
Hotchkiss Mk I
Lewis M1914

Madsen M1902
Maxim gun
MG 08
Schwarzlose MG M.07/12
St. Étienne M1907

dessa är några av dom alla som fanns, sure många länder använde exakt samma vapen modeller som andra länder körde, men att påstå det knappt fanns är att ljuga och vara historiskt inkorrekt.

snart säger du väl med att dom inte hade flygplan m.m under kriget med

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av MacNille:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av MacNille:

Kpistar? Det fanns för tusan bara en kpist under hela kriget, och den kom 1918. Den vanligaste vapnet var ett gevär som krävde mantelrörelse. För tusan, om ni ska ha ett spel som utspelar sig i Första världskriget, använda vapen som var vanliga då.

Tror någon behöver gå en historielektion gällande vapnen som fanns under ww1, om du tror det bara fanns en kpist under första världskriget så måste jag tyvärr ge dig underkänt i historia.

Menar du Villar-Perosa? Den användes i ett mer stationär roll. Men jag måste erkäna att jag missade Beretta 1918. Fler fanns det ej.

nejdå inte alls vi säger så så fattig var dom inte som du vill påstå när det kommer till automat vapen

Hotchkiss M1909
Madsen M1902
MG 08
Schwarzlose MG M.07/12
Skoda M1893 and M1902
Skoda M1909 and M1913

Maxim M1910

Chauchat M1915
Colt-Browning M1895/14
Hotchkiss M1914
Lewis M1914
Maxim gun

Browning M1917
Colt–Browning M1895/14
Hotchkiss Mk I
Lewis M1914

Madsen M1902
Maxim gun
MG 08
Schwarzlose MG M.07/12
St. Étienne M1907

dessa är några av dom alla som fanns, sure många länder använde exakt samma vapen modeller som andra länder körde, men att påstå det knappt fanns är att ljuga och vara historiskt inkorrekt.

snart säger du väl med att dom inte hade flygplan m.m under kriget med

de där är maskingevär! Jag snackade om smg!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

12
Skriv svar