Ninja Theory hade gärna gjort Heavenly Sword 2

Robot
Medlem
Ninja Theory hade gärna gjort Heavenly Sword 2

Det kan jag ju förstå eftersom microsoft springer runt och köper exklusiv rätt på spel & DLCs hela tiden..Sony måste ha några lockande titlar som bara dom har för att kunna konkurera med dom andra.

Medlem

Köpte ps3 för heavenly sword, hade gärna sett en 2a!

Medlem

Hade gärna sett en uppföljare, men inte av Ninja Theory som verkar sakna förmågan att skapa ett bra spel.

Det är väl bara att kalla det någonting annat, så originellt är spelet inte.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av kebbe:

Hade gärna sett en uppföljare, men inte av Ninja Theory som verkar sakna förmågan att skapa ett bra spel.

Medlem

Tycker Enslaved verkar bli bra, jag tyckte inte det lilla jag såg av heavenly sword var så bra. Men tror också att brist på tid hade mycket att göra med den saken? Sony lär ha varit i nacken på dom hela tiden, med sån press är det svårt ibland att prestera bra. Kolla bara England i fotbolls VM, samma sak där. Så hoppas hoppas blir enslaved så bra som kan bli?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

1
Skriv svar