Spela kort online i Magic: The Gathering

Robot
Medlem
Spela kort online i Magic: The Gathering

Ett hyffsat spel, lite svårt i början men när man väl kommer in i det är det lite små roligt Inget jag skulle kunna spendera timmar på dock :/

Medlem

Skulle vilja ha ett nytt i "kort-form". Kan säga att det förra Magic jag körde som var så här sög, och att jag bara köpte det för att jag tänkte "aha! Spela kort utan att köpa? kanon!"

Medlem

Känns mer som Heroes än magic
Tror jag håller mig till Magic the Gathering - Duel of the planeswalkers (eller vad det nu heter) som finns till Live med kortlekar. Dock så skulel jag gärna sett fler/snyggare animationer

Medlem

Helt OK spel. Fattar dock inte varför det tar sådan tid att ladda...


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Bara jag som inte får filmen att funka?


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Tror nog jag håller mig till gamla hederliga kortlekar.
Det är mycket trevligare att sätta sig vid ett bord och spela mot och med några vänner, sen ett par kalla till det lär ju inte skada heller.


signatur

- Wiiga -

Medlem

Nu är det ju inte samma utcecklare från förra spelet så detta kan bli bra.

Medlem
Skrivet av Wiiga:

Tror nog jag håller mig till gamla hederliga kortlekar.
Det är mycket trevligare att sätta sig vid ett bord och spela mot och med några vänner, sen ett par kalla till det lär ju inte skada heller.

Aa håller med Magic är som roligast när man sätter sig ner runt ett bord och spelar tillsammans.

1
Skriv svar