Filmdags - Kinect

Robot
Medlem
Filmdags - Kinect

lame

Medlem

Är mer intresserad av Sony:s Move än kinect (äger 360) än så länge, verkar finnas mer core spel än kinect som är för de som gillar wii. Om det kommer ett fps till kinect when are we talking


signatur

*spolier* årets spel 2011 = Guild Wars 2!!!

Medlem

Haha, man mår fan smått illa av deras reklamer...

Medlem

Jag kan inte direkt tro att deras reklamer når ut till hardcore-gamers...

Medlem

Kräks när jag ser denna skit! Då har jag 360 och Wii..

Medlem

Videofunktionerna med röst- och geststyrning ser ju otroligt bra ut.

Medlem

En leende tiger... den ser klart påtänd ut.

Man ska tydligen ha svårt att använda den som fjärrkontroll om man sitter ner för den klarar inte riktigt av att känna igen kroppen om man sitter.

Medlem

Priset är röjt; 149 dollar kommer Kinect gå på, enligt Gamestop, Amazon, Walmart och BestBuy.

Medlem

Hade det inte bara varit lättare att ge konsolerna en mus? Alla i dagens läge kan hantera en mus. Varför allt fladder? Då hade man dessutom haft samma härliga kontroller till sin konsol som man har till sin PC när man spelar spel.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Det ser ut som en lite bättre version av Eyetoy. Jag avskydde eyetoy, så det här passar jag nog om jag köper en Xbox någon gång i framtiden.

Medlem

Fyfan vad gay! Hatar sånt här familj-spel skit. Ge oss riktiga spel ist för sånt här skräp. Jävla skit, kommer kasta min 360 nu, brb

Medlem

Det blir bara bättre och bättre... Kartongerna till Kinetic-spel är lila istället för gröna. Gulligt va?

[http://kotaku.com/5563570/kinect-games-have-their-own-special...]

Medlem

Tyckte det såg bättre ut än väntat om man bortser från de jätteöverdrivna reklamerna. De flesta bara gnäller på att de ser löjligt och fjantigt ut osv men man måste ju förstå att de riktar sig inte mot gamers.
Det är ju bara att ignorera allt om Kinect och dylikt om man inte tål det. Samma sak som att man skulle säga att det får bara finnas actionfilmer för det är det enda jag gillar!

Mindre gnäll och mer positivitet imo.

Medlem

Hoho, bland det fånigaste jag sätt på länge.
Spelar ingen roll att jag inte är målgruppen. Fånigt!

KoP
Medlem

Shit.. här har man minsann äntrat gnällbältet. Hur svårt är det egentligen att förstå
att detta inte riktas emot er som anser er vara "hardcore" gamers? Det är bara ignorera och gå vidare om man inte känne att detta är något som passar en. Tycker det bara är bra att ms breddar sitt utbud så att det finns något för alla.

1
Skriv svar