Vinn exklusiv Destiny-figur värd över 2000 kr!

Robot
Vinn exklusiv Destiny-figur värd över 2000 kr!

Den begränsade upplagan har fått efterfrågan att slå i taket.

#destiny


Medlem
Vinn exklusiv Destiny-figur värd över 2000 kr!

Läste seriöst "Disney figur" och fick en smärre chock när jag såg bilden

Medlem

vad menas med "vapen" och "bära med sig"?

Medlem
Skrivet av newlaseridea:

vad menas med "vapen" och "bära med sig"?

Svarsalternativen borde vara en hint om vad de menar

Medlem

Vore coolt att ha den där statyn på databordet

Medlem
Skrivet av Fuidama:
Skrivet av newlaseridea:

vad menas med "vapen" och "bära med sig"?

Svarsalternativen borde vara en hint om vad de menar

Jag tror han undrar om t.ex. granater räknas som vapen eller om de endast menar skjutvapen.

Medlem
Skrivet av Thomas:
Skrivet av Fuidama:
Skrivet av newlaseridea:

vad menas med "vapen" och "bära med sig"?

Svarsalternativen borde vara en hint om vad de menar

Jag tror han undrar om t.ex. granater räknas som vapen eller om de endast menar skjutvapen.

Granaterna borde väl betraktas som klassförmågor eftersom det är så spelet behandlar dem? Även första frågan är dock otydlig då Bungie arbetat på mer än en av serierna före Destiny. Jag antog att de åsyftar den senaste.

Medlem

Cool figur! Drömma kan man ju iaf med tanke på vilken tur man brukar ha på tävlingar i överlag. x)


signatur

Fueled by coffee.

Medlem
Skrivet av Thomas:

Jag tror han undrar om t.ex. granater räknas som vapen eller om de endast menar skjutvapen.

Svårt att veta vad FZ räknar då.
Är ju det som är den kluriga frågan i det hela då antagligen, och kommer vara det som sorterar ut de som tycker si eller så från tävlingen =3

Medlem

Grym! Hade passat in bra här men jag står över till förmån för andra som säkert uppskattar spelet och figuren mer.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Fuidama:
Skrivet av Thomas:

Jag tror han undrar om t.ex. granater räknas som vapen eller om de endast menar skjutvapen.

Svårt att veta vad FZ räknar då.
Är ju det som är den kluriga frågan i det hela då antagligen, och kommer vara det som sorterar ut de som tycker si eller så från tävlingen =3

Vi räknar saker du håller i handen som säger pang. Eller pew pew.


signatur
Medlem

Uttruck?


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Skrivet av Thomas:
Skrivet av Fuidama:
Skrivet av newlaseridea:

vad menas med "vapen" och "bära med sig"?

Svarsalternativen borde vara en hint om vad de menar

Jag tror han undrar om t.ex. granater räknas som vapen eller om de endast menar skjutvapen.

Sen finns ju knivarna som en Hunter använder sig av t.ex egentligen också vapen, och ditt inventarie rymmer ju 9 av varje vapenklass utöver det vapen du använder just nu, så egentligen blir det ju 30+ vapen du kan bära med dig som är helt rätt svar ^^


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Dave Lister:

...ditt inventarie rymmer ju 9 av varje vapenklass utöver det vapen du använder just nu, så egentligen blir det ju 30+ vapen du kan bära med dig som är helt rätt svar ^^

Just därför jag hänvisade till svarsalternativen, 30 finns inte som alternativ. Carl sa att de räknar saker man håller i handen som säger bang/pew pew.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Fuidama:
Skrivet av Thomas:

Jag tror han undrar om t.ex. granater räknas som vapen eller om de endast menar skjutvapen.

Svårt att veta vad FZ räknar då.
Är ju det som är den kluriga frågan i det hela då antagligen, och kommer vara det som sorterar ut de som tycker si eller så från tävlingen =3

Vi räknar saker du håller i handen som säger pang. Eller pew pew.

Jag tänkte närmast på svärden o dyl, men också såklart granaterna. Vilket gjorde frågan nära nog omöjlig att svara på.

Medlem
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Thomas:
Skrivet av Fuidama:
Skrivet av newlaseridea:

vad menas med "vapen" och "bära med sig"?

Svarsalternativen borde vara en hint om vad de menar

Jag tror han undrar om t.ex. granater räknas som vapen eller om de endast menar skjutvapen.

Granaterna borde väl betraktas som klassförmågor eftersom det är så spelet behandlar dem? Även första frågan är dock otydlig då Bungie arbetat på mer än en av serierna före Destiny. Jag antog att de åsyftar den senaste.

Ja,d et var inte heller den tydligaste av frågor. Okej att det brukar vara så att man måste tolka frågorna i FZ-tävlingarna ganska så välvilligt i vanliga fall, men det här är lite för mycket tyckande och tolkande inblandat.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av newlaseridea:
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Thomas:
Skrivet av Fuidama:
Skrivet av newlaseridea:

vad menas med "vapen" och "bära med sig"?

Svarsalternativen borde vara en hint om vad de menar

Jag tror han undrar om t.ex. granater räknas som vapen eller om de endast menar skjutvapen.

Granaterna borde väl betraktas som klassförmågor eftersom det är så spelet behandlar dem? Även första frågan är dock otydlig då Bungie arbetat på mer än en av serierna före Destiny. Jag antog att de åsyftar den senaste.

Ja,d et var inte heller den tydligaste av frågor. Okej att det brukar vara så att man måste tolka frågorna i FZ-tävlingarna ganska så välvilligt i vanliga fall, men det här är lite för mycket tyckande och tolkande inblandat.

Vi får utvärdera huruvida frågan får strykas eller inte.


signatur
Medlem

Cool gubbe jag hoppas nån som gillar spelet vinner. Hos mig skulle den stå ut för mycket bland alla AC gubbar...

1
Skriv svar