Robot
Sniper Elite 4

Fullträff för alla som gillar att prickskjuta nazister.

#sniper-elite-4, #sniper-elite-3, #rebellion


Releasehästryttare
Sniper Elite 4

Önskar de kunde visa upp nån annan karta snart, vi har ju bara sett denna sen spelet visades upp för första gången.

Skribent
Skrivet av Devan:

Önskar de kunde visa upp nån annan karta snart, vi har ju bara sett denna sen spelet visades upp för första gången.

Den var rolig att spela, men jo. Hade gärna fått testa en annan.

Ambassadör
Xbox

Skjuter man bara SS-soldater?


signatur

Jump in.

Medlem

Som COOP-spel har sniper elite-spelen varit fantastiskt bra. Givet köp!


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Skjuter man bara SS-soldater?

Spelet utspelar(!) sig i Italien..Jag skulle bli förvånad om man inte ser Italienska soldater också vid nån punkt.

Medlem

Är ju tvungen att ställa den uppenbara frågan - skulle man dö av att få sin ena testikel avskjuten? Inget livsuppehållande organ, men tänker om det blir snabbt en enorm blödning osv.

För är det något som är viktigt i spel som dessa, så är det realism!


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Skribent
Skrivet av Hittebarn:

Är ju tvungen att ställa den uppenbara frågan - skulle man dö av att få sin ena testikel avskjuten? Inget livsuppehållande organ, men tänker om det blir snabbt en enorm blödning osv.

För är det något som är viktigt i spel som dessa, så är det realism!

Lysande fråga. Som jag förstått det är man benägen att blöda väldigt mycket i de regionerna, men så länge man kan täppa till blödningen lär man ju klara sig tycker jag. Om man inte dör av smärtan, förstås. Det känns som en högst reell möjlighet i min skalle.

1
Skriv svar