Se 7 minuter smygande spelstil från Dishonored 2

Robot
Se 7 minuter smygande spelstil från Dishonored 2
Medlem
Se 7 minuter smygande spelstil från Dishonored 2

Blir ett givet köp till Steam. Har lirat ettan lite grann. Lär väl spela klart det, men jag har sån stor "backlog" med spel just nu. Betar för tillfället av Deus Ex: Mankind Divided och är jäkligt nöjd med spelet. Verkligen en suverän pärla.!
Hoppas för guds skull att det säljer bra så att franchisen får fortsätta. En av årets bästa måste jag säga...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Ser ut som man fortfarande måste kirra lite .ini-filer för att få bort den hemska clippingen, men det är ett mindre problem.
Är säker på att spelet blir skitbra.

Medlem

Ser riktigt bra ut tycker jag. Jag var faktiskt inte jättemycket för Dishonored, spelade kanske 5 timmar och tröttnade. Men jag hoppas att tvåan ska ta min uppmärksamhet mer.

Medlem

Det blir GOTY för min del är jag säker på.
Ettan är ett av det bästa som släppts

Inaktiv

Miljön såg häftig ut och jag gillar sömnpilen men alla hokus pokus-tricks var lite av en besvikelse.

Medlem

Gillar designen men den har inte lika bra atmosfär som de tidigare thief spelen, plus att det känns lite som thief+fusk.

Köp blir det oavsett, finns för få Deus Ex och dessa typer av spel.

1
Skriv svar