Testa norska skräckisen Through the Woods, riktig demo ute (!)

Robot
Testa norska skräckisen Through the Woods, riktig demo ute (!)
Medlem
Testa norska skräckisen Through the Woods, riktig demo ute (!)

"försöker fånga den skrämmande känslan av springa runt i skogen ensam som barn."

Det är lika läskigt som vuxen

Medlem

Ser trevligt ut. Får bli lite Burzum och offerblod i Vallablod ikväll.

Medlem

Awesums


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem
Ambassadör
Xbox

Tufft.


signatur

Jump in.

Medlem

Spelet har en grym stämning. Älskar denna typ av spel. Man är helt isolerad från omvärlden och hela skogen är ens ställe. Detta skrämmer än helt iskallt till bena på er. Önskar detta var VR också då hade det varit grymt. Men ett givet köp:)

Medlem

Känns som Alan Wake möter nordisk mytologi. Inte fel!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Men om man springer på en skogstomte som plötsligt skriker: KEMPEGREJT och GULEBÖJ. Samt lommedisko och morsomt.

Försvinner inte illusionen av en mörk skog?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av jonis:

Känns som Alan Wake möter nordisk mytologi. Inte fel!

Sant det var det jag tänkte också på. Trollet var ganska så skrämmande speciellt när han jagade än första gången jag lös på honom och märkte att han var grymt mycket snabbare än mig. Men den känslan var rätt najs man fick panik och ångest vilket jag saknat i många skräckspel. Bra jobbat Norge:-)

Ambassadör
Xbox

En dreglande zombie-tallefjant kan ju skrämma skiten ur vem som helst.


signatur

Jump in.

Medlem

Det ser ut på trailern som att man spelar som mamman, inte barnet.

Medlem

"försöker fånga den skrämmande känslan av springa runt i skogen ensam som barn."

Bah... Det gjorde jag som barn både när det va dag o natt inte fan va jag rädd!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Detta var riktigt intressant! Nordisk mytologi+Norge+Mysteri/Skräck= ganska givet köp!

Medlem
Skrivet av zevile:

Detta var riktigt intressant! Nordisk mytologi+Norge+Mysteri/Skräck= ganska givet köp!

Säger ju det. Detta spel kommer bli bra. Och spelet stöder 4k samt 21:9 aspect ration

Edit: ljudet gör också detta perfekt. Atmosfären är bra. Enda jag såg som verkade inte funka var regnet. Såg aldrig ngt regn men ljudet av regn fanns. Men detta var en alfa version så antar detta är löst. Är dock inte orolig. Ska bli spännande med storyn

1
Skriv svar