Tvärsnygga skogsbanan Argonne flörtar med Battlefield: Vietnam-veteraner

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Pretorian24:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av totte1015:

Finns det hardcore eller?

Det verkar gå att ställa in servrar så att minimap försvinner, och skott gör mer skada. Så typ.

Skrivet av Voorhees:
Skrivet av Pretorian24:

Spelar med EA A (10 timmars test) och det är riktigt kul. Jag undrar bara vad som händer när jag köper fysiska utgåvan. Kommer mina XP följa med?

Har för mig att jag läste någonstans att det ska vara så, läste det på origin någonstans.

Dina framsteg följer med om du kör fullversionen sen.

Tack för svaret. Jag var osäker på om det bara gällde digitala.

Så länge du loggar in på Origin ska allt lösa sig.

This deal is getting worse all the time! Jag kör EA Access med Xbox One. Har du någon smaskig intel om det också eller gäller det bara Origin?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Pretorian24:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Pretorian24:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av totte1015:

Finns det hardcore eller?

Det verkar gå att ställa in servrar så att minimap försvinner, och skott gör mer skada. Så typ.

Skrivet av Voorhees:
Skrivet av Pretorian24:

Spelar med EA A (10 timmars test) och det är riktigt kul. Jag undrar bara vad som händer när jag köper fysiska utgåvan. Kommer mina XP följa med?

Har för mig att jag läste någonstans att det ska vara så, läste det på origin någonstans.

Dina framsteg följer med om du kör fullversionen sen.

Tack för svaret. Jag var osäker på om det bara gällde digitala.

Så länge du loggar in på Origin ska allt lösa sig.

This deal is getting worse all the time! Jag kör EA Access med Xbox One. Har du någon smaskig intel om det också eller gäller det bara Origin?

Hm, men då loggar du väl på detta via din Xbox?


signatur
Medlem

Alltså argh, detta spel är så förbaskat jäkla snyggt, synd att det gameplaymässigt inte riktigt är min grej (jag är mer ett fan av Red Orchestra och dylikt), hade varit underbart annars.

Medlem

Bf har ALDRIG varit realistiskt eller försökt sig på realism. BF är gameplay före autencititet. Därav finns det automat vapen i stor skala samt hyffsad snabb gameplay. Hade varit skit tråkigt med endast gevär med straight-pull. Gå å grina någon annanstans eller gå och spela verdun.

Medlem

Gillar inte att de använder standard/battlefront-ikoner.. alls.
Oh look endor map! :S


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Jag vill ta bort alla ikoner/färger/namn ovan alla soldater och sätta på friendly fire (om det inte redan är på, jag har inte testat). Spelet behöver inte mer realism. Men ack vad folk skulle spela annorlunda då.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Pretorian24:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Pretorian24:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av totte1015:

Finns det hardcore eller?

Det verkar gå att ställa in servrar så att minimap försvinner, och skott gör mer skada. Så typ.

Skrivet av Voorhees:
Skrivet av Pretorian24:

Spelar med EA A (10 timmars test) och det är riktigt kul. Jag undrar bara vad som händer när jag köper fysiska utgåvan. Kommer mina XP följa med?

Har för mig att jag läste någonstans att det ska vara så, läste det på origin någonstans.

Dina framsteg följer med om du kör fullversionen sen.

Tack för svaret. Jag var osäker på om det bara gällde digitala.

Så länge du loggar in på Origin ska allt lösa sig.

This deal is getting worse all the time! Jag kör EA Access med Xbox One. Har du någon smaskig intel om det också eller gäller det bara Origin?

Hm, men då loggar du väl på detta via din Xbox?

Ja, precis. Tack. Carry on.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

12
Skriv svar