Punggrävlingen Crash gör comeback i remastered-utgåva
Tyckte alltid Crash Bandicoot var ett så konstigt spel för att det var en 3d plattformare som i princip spelas i 2 dimensioner. Man springer alltid längst en liten väg antingen åt sidan eller framåt in i bilden. Antar att det var designat så för att den första Playstationkontrollen inte hade analoga spakar.
En av få remasters som lockat mitt intresse. Ska skaffas!
Blä, nej tack. Charmen försvinner ju med den uppiffade grafiken.
Nej då, jag har inte spelat Crash sedan nittiotalet - det är så här grafiken ser ut i min nostalgiska hjärna!
Du kan inte blunda för evigt!
Everybody needs help.
Släpps det både digitalt och fysiskt.?
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Hoppas att dom gör ett Crash Team Racing, bättre party spel finns ju inte.
Själv är jag barnsligt förtjust i Crash Bash! Men även övriga titlar i Crash-versumet är fantastiska(tyvärr har jag missat CTR helt oh hållet).
Tycker verkligen du ska kika in det, Hur kul som helst å spela mot varandra i det
Dock finns det ju inte till ps3-4
Själv är jag barnsligt förtjust i Crash Bash! Men även övriga titlar i Crash-versumet är fantastiska(tyvärr har jag missat CTR helt oh hållet).
Tycker verkligen du ska kika in det, Hur kul som helst å spela mot varandra i det
Finns till PS3, PSP och Vita på Playstation Store http://alturl.com/4apwf
Finns till PS3, PSP och Vita på Playstation Store http://alturl.com/4apwf
Åhå! Sedär, Dock har jag ps4 :'(