4 miljoner köper Resident Evil 7 första dagen, spår Capcom

Robot
4 miljoner köper Resident Evil 7 första dagen, spår Capcom
Medlem
4 miljoner köper Resident Evil 7 första dagen, spår Capcom

Jag hoppas verkligen att Resident Evil 7 säljer bra.

Man får tycka vad man vill om riktningen och första persons-vyn, men en sak som höga försäljningssiffror för RE7 kan göra, är att visa Capcom ( och andra företag även ) att våga satsa och ta ut svängarna, istället för att fortsätta på samma spår uppföljare in och ut.

Förövrigt är jag riktigt intresserad av RE7 och det blir förmodligen ett köp till PC. Har inte haft lika stort intresse för serien sedans RE4 kom ut till Gamecube.


signatur

Nämen!

Medlem

Kommer köpa mitt till Steam. Hade dock helst haft kvar 3e persons kameran...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

1
Skriv svar