Äntligen berättar Id Software mer om Doom-spelet som las ner
Men Calle, så stavar man väl inte äntligen?
Jag gör det!
Danny O'Dwyer/NoClip har nu min pledge på Patreon, har alltid gillat hans "The Point" och nu kvaliteten av dokumentärerna ger mig förhoppningar om bra reportage.
Edit:
Tredje klippet kom ut precis! https://www.youtube.com/watch?v=r0nOsuaPDeg
PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch
Knappast perfekt spel och verkligen synd att multiplayern fortfarande var så dålig men fy i helvette vad mycket bättre spel vi ändå troligtvis fick pga att de slopa hela Call of Doom cinematic experince konceptet.
Part 1 känns väldigt lustigt också när det prata om hur spelet var först och att det blev förvånade sen att det inte kändes som Doom. Blir väl lätt så att man hamnar i en bubbla men ändå, det borde väl ha märks rätt tidigt i prototypfasen.