Se alla speltrailers från Nintendo Switch

Robot
Se alla speltrailers från Nintendo Switch

Några gamla bekanta men också gott om nyheter.

#splatoon, #mario-kart-8


Skribent
Se alla speltrailers från Nintendo Switch

Zelda, Mario och Mario Kart känns givna. Hoppas de går crazy på Virtual Console. Känner mig inte helt övertygad...


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Mario såg inte alls kul ut. Zelda såg hyfsat ut om man kan stänga av rösterna.

Medlem

Horribel bilduppdatering i Xenoblades-trailern. Annars var det väl Zelda som såg intressant ut tack vare sin estetik, men sedan minns jag att precis varenda Zelda varit sövande trista att spela.

Medlem

Lite oväntat med röstskådisar i Zelda (Synd att det verkar vara ganska dåliga röstskådisar, kändes ganska stelt), men känns ändå positivt och nytt.

Lite besviken på Splatoon 2, såg ju ut som en portning av ettan. Jag såg i alla fall ingen skillnad men var ett tag sen jag spelade första spelet.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Horribel bilduppdatering i Xenoblades-trailern. Annars var det väl Zelda som såg intressant ut tack vare sin estetik, men sedan minns jag att precis varenda Zelda varit sövande trista att spela.

Omöjligt att avgöra i en trailer på youtube då själva trailern går i 25-30 fps.

Medlem
Skrivet av matnojje:
Skrivet av kebbe:

Horribel bilduppdatering i Xenoblades-trailern. Annars var det väl Zelda som såg intressant ut tack vare sin estetik, men sedan minns jag att precis varenda Zelda varit sövande trista att spela.

Omöjligt att avgöra i en trailer på youtube då själva trailern går i 25-30 fps.

Jo men precis, heeeelt omöjligt att urskilja dålig bilduppdatering genom en YouTube-video..

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av matnojje:
Skrivet av kebbe:

Horribel bilduppdatering i Xenoblades-trailern. Annars var det väl Zelda som såg intressant ut tack vare sin estetik, men sedan minns jag att precis varenda Zelda varit sövande trista att spela.

Omöjligt att avgöra i en trailer på youtube då själva trailern går i 25-30 fps.

Jo men precis, heeeelt omöjligt att urskilja dålig bilduppdatering genom en YouTube-video..

https://www.youtube.com/embed/7V4kfkJbXeg

Ja det går om fpsen är en bit under uppdateringen av videon. Jag tror knappast att de hade visat upp en xenoblades reklam i typ 15 fps.

Medlem

Tänk er sonic istället för Mario. Sonic adventure någon?

Medlem

Inte ett Metroid, så långt ögat kan nå...

Inte direkt förvånad heller iofs.

Medlem

De engelska röstskådespelarna var helt ok, men om du tittar på live presentationen finns samma trailer med japanska röster. Jag tycker dom gjorde ett mycket bättre jobb, så förhoppningsvis får vi valet att använda dessa. Om inte, kanske får importera ett exemplar från China också, de brukar få japanskt tal och engelsk text i andra titlar

Medlem

Pokemon snap 2 hade inte varit dumt känner jag.

Medlem
Skrivet av Cyras:

De engelska röstskådespelarna var helt ok, men om du tittar på live presentationen finns samma trailer med japanska röster. Jag tycker dom gjorde ett mycket bättre jobb, så förhoppningsvis får vi valet att använda dessa. Om inte, kanske får importera ett exemplar från China också, de brukar få japanskt tal och engelsk text i andra titlar

Man får hoppas på att det kanske är bättre i andra dialoger. Switch är väl som tur är regions fri? ;D

Medlem
Skrivet av rosroborb:

Pokemon snap 2 hade inte varit dumt känner jag.

Ja eller snap läge in ett vanligt pockemon. Särskilt när man kan dela bilderna online.

1
Skriv svar