Blizzard berättar hur de lyckades vända Diablo 3:s dåliga rykte

Inaktiv

Som så många säger så är Path of Exile ett bättre Diablo än Diablo 3. Det är lite pinsamt att Blizzard inte kan acceptera att de har misslyckats.

Avstängd

Finns PvP än i D3?

Var bristen på den som gjorde att spelet dog ut rätt fort för mig.

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Javas:

Både Path of Exile och Grim Dawn är tusentals gånger bättre än Diablo 3.
.....
Hoppas verkligen tittar närmre på 1an och 2an när dom utvecklar Diablo IV...och fan om Leah återvänder, sämre karaktär får man leta efter

Måste försöka köra Grim Dawn igen. Jag har köpt det och börjat spela men aldrig fastnat riktigt. Kanske ska prova annan karaktär än de jag brukar börja med.

Du har rätt om Leah. Sämsta storyn hittills från Blizzard enligt mig.

Grim Dawn är helt sagolikt. En mörk, ogästvänlig plats. Där man bara kan mörcha
Path of Exiles är också grymt, men har dock inte spelat det på ett par år.

Medlem

Mig veterligen är väl spelet fortfarande always online på PC?

Medlem

Jasså har de? Nytt för mig...

Att gå tillbaka till ett spel som lovar att sköta sig den här gången och den här gången ska allt bli annorlunda är inget jag tror på!


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Reaper Of Souls utgåvan är Diablo 3 som det ska vara. Komplett. Första utgåvan som kom av Diablo 3 var en smärre besvikelse får jag lov och säga. Även om det redan då spelade gudomligt bra.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

What.
Vad sniffar blizzard egentligen?, Det är fortfarande samma soppa, men nu bara med lite creme fraiche.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Diablo 3 var lite för kort tyckte jag... man nådde inte ens speciellt hög level innan man tog sig igenom spelet.

Medlem

Grim Dawn är det som Diablo 3 inte blev. Lägg ned Diablo conceptet de tog död på de när de döda Cain. Diablo 2 var den sista riktiga i serien. Jag hoppas verkligen att de inte gör en Diablo IV.

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Fast det dåliga ryktet har helt klart kommit tillbaka. Det finns verkligen ingen content i det spelet. Det är roligt i ett par dagar vid varje säsongsstart och jag vet att många håller med mig.

Borträknat PVP, vilket kontent har DIablo 2 som inte Diablo 3 har?

Medlem

Gillade AH. Gick ju att göra pengar, då kunde man motivera grinden. Skaffade det till PS4 sen, men fuskare förstörde spelet.

Legendariska drops tappade sitt värde och det är i stort bara ett par sets per gubbe som krossar allt, så builds är inte kul.

Avinstallerade bara ett par dagar innan nyheten. Blizzard har tappat sin trovärdighet i min bok.

Medlem
Skrivet av Exxo:

Diablo 3 var lite för kort tyckte jag... man nådde inte ens speciellt hög level innan man tog sig igenom spelet.

Det riktiga spelet börjar i Adventure mode.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Grundproblemen är fortfarande kvar, man bygger inte karaktärer i diablo3. Alla karaktärer i samma klass är exakt likadana.

12
Skriv svar