Jak and Daxter Trilogy

Robot
Jak and Daxter Trilogy

Jak och Daxter är de senaste gamla spelhjältarna som ges ut igen i högupplöst skick. En gång i tiden var Naughty Dogs dynamiska Playstation 2-duo banbrytande, men hur klarar de sig i dag?

#naughty-dog, #jak-and-daxter-the-precursor-legacy, #jak-3, #crash-bandicoot, #grand-theft-auto-iii, #jak-and-daxter-trilogy


Medlem
Jak and Daxter Trilogy

Jag saknar Ps2-eran... Den hade allt som inte den här generationen har, innovation, andra färger än brunt/grått, massor av olika genrer osv...

Medlem

En av de spelserier jag uppskattade mest under PS2-eran. Det var en väldigt frisk fläkt under sin tid och tycker även den är det nu. För precis som Jozo säger är det ont om färger i spel nu tycker jag och ont om bra platformstitlar. Även om jag tycker ettan i serien är det enda renodlade platformsspelet.


signatur

Steam: xtreme_venom | PSN: Betrayed | League of Legends: Hand of Wrath (EUW) | Battlenet: Betrayed#2655

Medlem

Jak 2 var spelet som på allvar fick mig att bli ett fan av ND, många verkar inte gilla detta men jag gillade det som tusan. Denna samling är ett måste om man gillar plattform lir med humor, tveklöst mycket spel för pengarna.

Medlem

Alla som äger en PS3:a och aldrig har spelat denna underbara serie ... KÖP!

Medlem

Kanske skulle vara kul när jag var mindre.

Medlem

Har faktiskt aldrig spelat ett J&D-spel. Kanske skulle prova... hmhm..

Men bara som en notis här, det heter "trilogi", inte "triologi".

Medlem
Skrivet av killermm:

Kanske skulle vara kul när jag var mindre.

Det är hur kul som helst även som vuxen, iaf tycker jag det ;).

Medlem
Skrivet av killermm:

Kanske skulle vara kul när jag var mindre.

Så vad är ett "vuxet" spel enligt dig då?

Cod och Bf?

Medlem
Skrivet av killermm:

Kanske skulle vara kul när jag var mindre.

Måste inte vara ett barn för att spela plattformsspel.....


signatur

Steam: xtreme_venom | PSN: Betrayed | League of Legends: Hand of Wrath (EUW) | Battlenet: Betrayed#2655

Medlem

sälja x-boxet köpa ps3 och spela jak and daxter i hd ja

Medlem

Äger endast trean så ett köp vore inte helt fel.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Jak & Daxter: The Precursor Legacy ser jag som ett av de bästa plattformsspelen som finns. Kult spel.! De andra i serien blev det lite för mycket combat i men de är absolut inte dåliga...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar