Första gameplay-trailern från The Elder Scrolls Online: Morrowind

Robot
Medlem
Första gameplay-trailern från The Elder Scrolls Online: Morrowind

"gameplay"

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

jag har fastnat för ESO väldigt mycket, ska bli roligt när denna släpps i sommar!


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

Såg inte Online delen i titeln först och blev väldigt glad i en sekund

Medlem
Skrivet av adde111:

Såg inte Online delen i titeln först och blev väldigt glad i en sekund

Det är mer eller minder ett singleplayer spel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Seraium:

Det är mer eller minder ett singleplayer spel.

Du tänker på Star Wars The Old Republic. Det finns massor av innehåll i ESO som inte går att uppleva i single-player.

Medlem

Spelade ESO ett tag när det hade 'mognat' lite och jag tyckte det hörde till de bättre MMORPG som finns.

Medlem
Skrivet av Buio:

Du tänker på Star Wars The Old Republic. Det finns massor av innehåll i ESO som inte går att uppleva i single-player.

Det mesta går ju dock att utforska på egen hand, vilket är ett stort + i min bok! Det är ändå riktigt svårt om man har tänkt soloa allt i världen såsom bosses, i alla fall innan man fått tag på en massa champion points & gear.

Iaf. är det riktigt underhållande om man bara vill utforska en stor värld - jag har personligen ingen aning om hur kul det är med raids och dylikt eftersom jag inte orkar sätta mig in det i ännu ett spel. Håller mig till crafting, en och annan dungeon men annars mest utomhus så att säga.

Hur som helst är Warden det som jag saktnat inte bara i ESO utan i andra ES-spel också (natur-tema på förmågor) vilket gör mig riktigt pepp på att skaffa expansionen, men vi får se hur det blir.

Medlem

Funderar starkt på att plocka upp ESO. Tanken var först att spela Final Fantasy XIV och dess expansion som kommer snart(Stormblood), men det var mest för att jag ville hoppa på en ny tank-klass(spelar exklusivt tank).

Visar sig att det inte blir något annat än DPS under hela Stormblood så där försvann den mesta av mitt sug för spelet.

ESO verkar ganska lockande nu, och lite annorlunda från vad jag är van vid.

Medlem

Provade för första gången sedan betan för ~2 månader sen... Fortfarande ingen hit, hos mig.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Medlem

Såg ingen större skillnad mellan ESO och Skyrim, förutom att Skyrim inte har någon månadskostnad,. Vet inte om ESO fortfarande har sin kvar, var väl snack om att den skulle bort?

Medlem
Skrivet av Makkapakka:

Såg ingen större skillnad mellan ESO och Skyrim, förutom att Skyrim inte har någon månadskostnad,. Vet inte om ESO fortfarande har sin kvar, var väl snack om att den skulle bort?

Månadskostnaden är väck. Har varit det ett bra tag nu. Spelet har dock, i likhet med i princip alla andra F2P-MMO, en frivillig prenumeration som ger en hel del bonusar. Vill man testa spelet för att se om det är något man gillar så går det utmärkt att göra utan prenumeration, men vill man spela det seriöst är prenumerationen nästan ett måste. Främst för att den ger tillgång till en crafting-bag som kan hålla oändligt mycket crafting-resources. Utan den fylls din inventory väldigt snabbt vilket blir irriterande i längden.

Medlem

Ser härligt ut! Det blir det nog att skaffa. Men hade önskat att fienderna och karaktärerna såg snäppet seriösare ut. De ser lite ut som i WoW och NWN, alltså lite som leksaker. Och den där centurionen som vid första anblick ser riktigt allvarsamt häftig ut, har vid närmare granskning en arg mun "gjord för 8-åringar"

Edit: Fattade inte att det var onlinevarianten det handlade om, kanske är annorlunda på det jag är mer intresserad av: ickeonlinevarianten.

1
Skriv svar