FZ välkomnar fransoserna i Battlefield 1 genom att döda dem

Robot
FZ välkomnar fransoserna i Battlefield 1 genom att döda dem

Vi har fångat gameplay från de nya banorna och spelläget Frontlines.

#battleield-1


Releasehästryttare
FZ välkomnar fransoserna i Battlefield 1 genom att döda dem

Generell fråga, spelar folk fortfarande bf1 ? Kollade twitch nu och det är inte populärt där atm.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Devan:

Generell fråga, spelar folk fortfarande bf1 ? Kollade twitch nu och det är inte populärt där atm.

Väldigt bra fråga. Slänger in en omröstning!


signatur
Medlem
Skrivet av Devan:

Generell fråga, spelar folk fortfarande bf1 ? Kollade twitch nu och det är inte populärt där atm.

Intresset har nog svalnat i väntan på just DLC paketen, BF4 hade redan fått 3 st DLC vid samma tidpunkt efter release.

Själv är jag långt ifrån trött på spelet trots ca 130 timmar

Medlem
Skrivet av Devan:

Generell fråga, spelar folk fortfarande bf1 ? Kollade twitch nu och det är inte populärt där atm.

Absolut!
Men kanske inte lika frekvent som innan! Blir roligare när man får med sig polarna & kan lira i samma squad, men tyvärr har de fullt upp i andra spel som CS & BDO "/

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av blackidus:
Skrivet av Devan:

Generell fråga, spelar folk fortfarande bf1 ? Kollade twitch nu och det är inte populärt där atm.

Intresset har nog svalnat i väntan på just DLC paketen, BF4 hade redan fått 3 st DLC vid samma tidpunkt efter release.

Själv är jag långt ifrån trött på spelet trots ca 130 timmar

Problemet för mig är Battlefield är roligt när jag väl lirar det, men har inte så mycket sug efter det.


signatur
Medlem

"Battlefield 1:s svar på Metro"
När man inte trodde att det kunde bli värre.

Medlem

Jag trycker att saker runtom spelet har mycket mer att önska. Men själva spelet tycker jag är väldigt bra! Är taggad på att köra ordentligt imorgon. Men ikväll blir det fortfarande NieR Automata!

Medlem

Vad kommer det kosta om man köper det löst och alltså inte season pass?


signatur

Game long and prosper

Medlem

Äntligen en fight man enkelt kan vinna

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Javas:

Vad kommer det kosta om man köper det löst och alltså inte season pass?

Har för mig att det kostat cirka 150 kr.


signatur
FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av blackidus:
Skrivet av Devan:

Generell fråga, spelar folk fortfarande bf1 ? Kollade twitch nu och det är inte populärt där atm.

Intresset har nog svalnat i väntan på just DLC paketen, BF4 hade redan fått 3 st DLC vid samma tidpunkt efter release.

Själv är jag långt ifrån trött på spelet trots ca 130 timmar

Problemet för mig är Battlefield är roligt när jag väl lirar det, men har inte så mycket sug efter det.

Det låter som mig och typ alla spel i världen en vecka efter releasen, tyvärr. :'(

Football Manager undantaget.

Medlem

Efter att man lirat en massa MMO så vill iaf jag ha ut nån större utveckling av shooter genren. Det blir ofta rätt statiska krig där en match blir den andra lik (med vissa undantag såklart).

Det ända spelet som jag lirat lika länge som wow som håller intresset upp pga förändrade slag hela tiden, är "Heroes and generals" eftersom generalerna bestämmer vilka fordon och classer som skall användas i slaget. Varför är det ingen annan utvecklare som hänger på detta tåget för?


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem

Frågan är: Kommer vi någonsin få spela Ryssar, Tyskar, Österrikare eller Ungrare?

Att spela Entente börjar bli uttjatat och nu har vi äntligen ett krig där Tyskarna inte är "bad guys".


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av Danternas:

Frågan är: Kommer vi någonsin få spela Ryssar, Tyskar, Österrikare eller Ungrare?

Att spela Entente börjar bli uttjatat och nu har vi äntligen ett krig där Tyskarna inte är "bad guys".

Austria-Hungary och Tyskland är redan med...... Ryssarna kommer redan i nästa expac tror jag

Medlem

Stoppat spela,

Med fiaskot swb och FF och samma system i bf1 trots så många poster i deras forum innan släppet där vi bad på våra bara knän om något fungerande anti-fusk vilket inte hände/implementerades. Och redan i betan var det illa.

Och ingen ändring hittills med de patchar som gjorts visar på deras ointresse för oss pc spelare, så varför ska jag visa något intresse för deras produkter?

Denna summerar det rätt fint, när det gäller ea/dice's och deras "hantering" av fuskare,
https://www.youtube.com/watch?v=eiDfbDPRaRw

Väldigt trist dock på min favorit spel-serie.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Geeks Gaming
Skrivet av Devan:

Generell fråga, spelar folk fortfarande bf1 ? Kollade twitch nu och det är inte populärt där atm.

https://battlefieldtracker.com/bf1/insights/population?days=-...

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Devan:

Generell fråga, spelar folk fortfarande bf1 ? Kollade twitch nu och det är inte populärt där atm.

https://battlefieldtracker.com/bf1/insights/population?days=-...

Lite lättare gränsnitt!
http://bf1stats.com/

Medlem
Skrivet av tograd:
Skrivet av Danternas:

Frågan är: Kommer vi någonsin få spela Ryssar, Tyskar, Österrikare eller Ungrare?

Att spela Entente börjar bli uttjatat och nu har vi äntligen ett krig där Tyskarna inte är "bad guys".

Austria-Hungary och Tyskland är redan med...... Ryssarna kommer redan i nästa expac tror jag

Jajamen, "In the name of the Tsar" tror jag nästa heter och kommer dra in Ryssarna och vinterbanor Konstigt att FZ inte skrivit något ang detta

Alla DLC listade längre ner på denna sida
https://www.battlefield.com/games/battlefield-1/premium

Kommer Frontlines ha hardcore-servrar?
Annars är jag inte intresserad.


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem

Är det mer SP i det här DLC´t?
Har bara köpt BF1 för SP, vilket jag tyckte var helt ok. Har mina favvo storys, som är väldigt bra. Men man önskar ju att det kom mer i DLC´na.


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

Gnällkuk

Taggad inför att börja testa imorgon Fort Vaux ser ut att kunna bli en riktigt kul karta, däremot är jag mer tveksam till Soissons, kullarna känns som om de kommer vara överfulla av campande snipers, lite som ökenbanan på conquest/rush som var med i betan.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

BF1 är den BF jag tröttnade på snabbast.
Får prova igen med DLCet men har inte stora förväntningar.

Tar man bort al variation, vapen, gadgets, banor och så tröttnar man ju snabbt. BF4 var riktigt roligt och jag spelade jätte länge.

Medlem

kul nu kan man lira ett tag igen, trots att jag tycker det är ett av det mest stämningsfgulla krigs fps som gjorts hittils

Så är det bara kul lite åt gången ,tror spelet hade hållit bättre om alla nationer släppts på en gång.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av PsyX:

BF1 är den BF jag tröttnade på snabbast.
Får prova igen med DLCet men har inte stora förväntningar.

Tar man bort al variation, vapen, gadgets, banor och så tröttnar man ju snabbt. BF4 var riktigt roligt och jag spelade jätte länge.

Just alla variationer gadgets och skit som är bra att det är begränsat
se på CS och Quake osv i sina tider gigantiska FPS spel inom esport som perfektioneras hela tiden.
där finns ingen dynga med upplåsningar och skit.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Tycker BF1 är helt enastående. Klart bästa hittills.

Medlem
Skrivet av tograd:
Skrivet av Danternas:

Frågan är: Kommer vi någonsin få spela Ryssar, Tyskar, Österrikare eller Ungrare?

Att spela Entente börjar bli uttjatat och nu har vi äntligen ett krig där Tyskarna inte är "bad guys".

Austria-Hungary och Tyskland är redan med...... Ryssarna kommer redan i nästa expac tror jag

Nu menar jag så klart singelplayer.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Avstängd

På tal om Dice. Kan ni inte göra en artikel om dom?


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Gillar BF1 men gud vad jag saknar något modärnare fordon. WW2 hade varit perfekt att få. Pansarvagnarna särskilt.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar