MX vs ATV filmat

Robot
Medlem
MX vs ATV filmat

What The Fuck! inte till pc? Gud va trött jag blir.

Medlem

oroa dig inte Sleep. Det är inget du missar
Jag ÄLSKADE MX unleashed och MX vs ATV Unleashed men detta skitspelet... Tvärt emot vad dom säger så har man noll kontroll över crossen och då ska vi inte ens snacka om ATV som är ännu värre

Medlem
hot
Medlem

Detta spel är ett av dom bästa mx simulatorerna, då jag själv kör motocross så har man en mycket mer verklighetstrogen känsla över både bågen och omgivningen.
Det jlarss säger stämmer inte alls i mina ögon och känsla. Men smaken är som baken.
Så vill man ha lite action och känsla så köper man detta spel.

Saken med reflex är att man även kontrollerar föraren och man får bort känslan över att du sitter att rattar en bil med två hjul.

Av mig får spelet 9/10 i betyg då det alltid finns något att justera.

€: ninja edit

Medlem
Skrivet av hot:

Detta spel är ett av dom bästa mx simulatorerna, då jag själv kör motocross så har man en mycket mer verklighetstrogen känsla över både bågen och omgivningen.
Det jlarss säger stämmer inte alls i mina ögon och känsla. Men smaken är som baken.
Så vill man ha lite action och känsla så köper man detta spel.

Saken med reflex är att man även kontrollerar föraren och man får bort känslan över att du sitter att rattar en bil med två hjul.

Av mig får spelet 9/10 i betyg då det alltid finns något att justera.

?: ninja edit

haha, okejdå.. det kanske är jag som är för inkörd på dom gamla MX spelen, som är mer arcade än detta och jag har antagligen inte lika mycket erfarenhet då det var väldigt längesedan jag körde cross

Medlem

Varför släpps det så sent? Jag har haft detta nerladdat och spelat det sen slutet av november, varför släpps det 3 månader senare än vad kunde ha gjort?

1
Skriv svar