Fixar din dator Spore?

Robot
Medlem
Fixar din dator Spore?

De var ju ganska låga, låter rätt bra minsann. Går nog att få att flyta till och med på laptopen, den gamlingen.

Medlem

Trodde det skulle vara mer krävande, det här kunde man ju klara hur lätt som helst för 3 år sen ;p

Edit ; Men man ska inte klaga såklart, kul att dom inte horar för mycket på grafiken


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Ohhh, kanske ett spel som bygger på spelkänsla istället för grafik! Äntligen

Medlem

Omg!, Får se om datorn klarar...


signatur

B lup

Medlem

har inte de här varit officielt ganska länge?


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av Riddle:

Ohhh, kanske ett spel som bygger på spelkänsla istället för grafik! Äntligen

Precis,,,,,,,,,


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Inaktiv

Kul! Spännande att se vad Mac-kraven blir. MacBooken klarar ju Pixel shader 2.0, men den delar ju grafikminne med RAM... Well well, det blir nog en MBpro innan dess.. och en 360 också för den delen.

Medlem

This is good shit!

Medlem

Yes, laptopen klarar det:P
hot stuff xD

Medlem

Härligt! Blir nog bästa PC-spelet sedan Portal.

Medlem
Medlem

Fan då måste jag plocka ut några ramminnen. Har för mycket

Nä men kul att de lyckats optimera det så väl att även äldre burkar fixar det.

edit:
Men detta var faktiskt inte så lite!
"6 GB hårddiskutrymme"

Medlem

Jaja, dessa kraven garanterar att spelet startar... sen att inne i spelet har du 10FPS är en annan sak...

Medlem

Yes jag klarar av spelet!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Japp min dator klarar av det verkar det som.

Medlem

Ultra high.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

SHIt min dator kommer klara det x) vad är detta

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

Fan då måste jag plocka ut några ramminnen. Har för mycket

Nä men kul att de lyckats optimera det så väl att även äldre burkar fixar det.

edit:
Men detta var faktiskt inte så lite!
"6 GB hårddiskutrymme"

6 GB må vara mycket för ett spel än idag men knappast mycket om man kollar på hårddiskar.

Inaktiv
Medlem

Låga systemkrav betyder inte dåligt spel, vilket jag är glad att Maxis har insett - se bara på WoW, kan spela det på en sämre dator en vad Spore kräver!

Medlem

wtf, spelet släpps på min födelsedag

Aja, ingen superdator krävs iafall. Det är bra.


signatur

Bara gör det.

Medlem

Är inte dessa minimun-kraven för Spore: Creature Creator???

Medlem

Jag trodde länge att det här spelet skulle bli ett grymt bra spel. Men sen för några dagar sedan läste jag att man tydligen inte kunde strida via multiplayer. Det ända som va online va att man kan få sina kompisars karaktärer på sin egen planet. Man kan alså inte åka och förstöra andras världar och då känns det nästan som ett nytt sims.

Medlem

Min dator klarar det också, men inte OSet . Aja, jag har ju gjort ett medvetet val, får hoppas att det dyker upp till nån av konsolerna.

URK
Medlem
Skrivet av erlandsson:

Jag trodde länge att det här spelet skulle bli ett grymt bra spel. Men sen för några dagar sedan läste jag att man tydligen inte kunde strida via multiplayer. Det ända som va online va att man kan få sina kompisars karaktärer på sin egen planet. Man kan alså inte åka och förstöra andras världar och då känns det nästan som ett nytt sims.

det är ea vi talar om de tänker skicka ut spelet i delar och kalla de andra bitarna booser pack eller något liknade. de var samma sak med black and white.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

cmd
Medlem

Det var riktigt låga krav, klarar det 4x om med min dator.. hoppas det där är absolut lägsta så spelet inte ser fult ut pga att de dragit ner på specs-krav!


signatur

Lead Gameplay Designer @ Digital Illusion CE
-- Alla mina inlägg är privata och har inget med min arbetsgivare att göra --

Medlem

Fan jag kommer inte klara det ^^


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Nice!! Kommer ju kunna fixa det där utaan tvekan!


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem
Skrivet av erlandsson:

Jag trodde länge att det här spelet skulle bli ett grymt bra spel. Men sen för några dagar sedan läste jag att man tydligen inte kunde strida via multiplayer. Det ända som va online va att man kan få sina kompisars karaktärer på sin egen planet. Man kan alså inte åka och förstöra andras världar och då känns det nästan som ett nytt sims.

Det där var ju sagt redan i första filmen som dök upp om Spore(40minuters demonstrationen).

12
Skriv svar