Far Cry och andra Ubisoft-spel nu gratis

Inaktiv
Far Cry och andra Ubisoft-spel nu gratis

hmm fileplanet, men här verkar den också finnas!? http://www.gamershell.com/download_20867.shtml

men här står det ju: "You will need an Ubi.com account and you must live in the U.S. to play the game" ?

Inaktiv

Jahopp det var ju trevligt

Medlem

Ni glömde att Tom Clancy's Ghost Recon finns gratis med ingame advertising.

Medlem

Alltså är de nån som vet vad som hänt med Fileplanet? Förut låg jag i drygt 1600kb/s och nu kommer jag aldrig över 100kb/s. Och jag är dessutom subscriber och tankar från europaservern.

Inaktiv

Sweet! Mycket bra initiativ! Reklam är ju hemskt, men i det här fallet är jag nog ovanligt entusiastisk! Far Cry var inte dåligt! Hoppas de släpper Rayman Raving Rabbids till Wiin gratis också, hur det nu ska gå till..

Jag har i tankarna någon form av officiell ISObränningsmjukvara/onlinetjänst med vilken man kan föra över gratisspel eller onlineköpta spel till brännbar disk. Steam med konsollskivebränningsfunktion någon? Skulle göra mig till en lyckligare och mer inkomstbringande gamer i alla fall.

Medlem

ehhh, måste ändå logga in på Fileplanet?

Medlem

Att dom inte lägger ut denna på torrent..Jag menar... att hosta en fil på 2.6GB drar fett med med bandbredd.
Gör som blizzard och baka in torrentclienten i nedladdningen!

Medlem
Medlem

jaaa äntligen kan jag spela Far Cry, ska se om den är så bra som folk säger.......j/k

Avstängd

någon som kan hosta lite screens?

Inaktiv

Man måste ha ett UBI konto där man registerat att man bor i USA för att kunna spela.

Medlem

Kan man spela FC online med denna version?

Inaktiv

Meh. Åt helskotta med Fileplanets monopol. Torrents är framtiden!

Inaktiv

Jag tycker detta är en positiv trend! Hoppas andra hakar på den.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Inaktiv
Skrivet av eDy:

Jag tycker detta är en positiv trend! Hoppas andra hakar på den.

indeed


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

hur fungerar reklamen, pausar spelet för att visa reklam eller är det typ posters på väggarna, nu tänker jag på Prince of Percia

Medlem

Står att man måste bo i USA när man går in på Far Cry sidan

Medlem

Att tanka 2.6 gig via Fileplanet är ju VÄRRE än döden.. Smidigare fildistrubition nu tack !!

Den lär väl hamna på nån torrentsite hoppas jag ??


signatur
Medlem
Medlem

Om någon hittar en skön torrent så länka gärna.

Medlem

Någon som har lyckats se vad för slags Ads man får? (Under loadingscreen etc)

Medlem

Kan iaf inte spela då det ej gick att ändra vart du bor och iomed det inte installera de.

Medlem

Älska torrent:) Många timmars spelande blir närmsta veckan:heart:

Medlem

Testa regga konto på USA sidan. Och Välj USA som land så gick de.

Inaktiv

FarCry, funkar det online? ja/nej/kanske?

Medlem

Nu har jag nått att spela tills Crysis kommer ut

Skribent

Det går att ändra sitt boendeland på Ubi Softs hemsida. Ändra bara till United States så går Far Cry att installera.

Reklamen är inte frustrerande som jag trodde, men bara nästan. I huvudmenyn i Far Cry spelas en ca 15 sekunder lång reklamfilm för Mcdonalds upp. Ibland spelas även samma film när du laddar en sparfil.

Det är bara i början, om det kommer mer eller mindre reklam längre fram i spelet kan jag inte svara på.

123
Skriv svar