Counter-Strike bannat i Brasilien
först så brydde jag mig inte så mycket, Everquest och CS är inte precis några spel jag gillar, jag blev rättare sagt lite glad. kan inte förstå vad folk ser i dom hjärndöda spelen. sen så tänkte jag på konsekvenserna, tänk om detta eskalerar? om dom fortgår med detta och bannar ännu mera spel? och inte bara i brasilien, men överrallt! en horribel tanke, men världen börjar likna mer och mer Illuminati's utopia
man kan utgå från att domaren lirade o förlorade o nu måste ta ut sin ilska på hela folket?.. någon bättre förklaring hittar jag inte för Brasilien har långt större problem än ett PC-spel..
LOL!
I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White
YES, nu får vi hoppas att det sprider sig till europa och att dom bannar dom skitspelen! GOGO BRASSE!
Håller med till fullo
YES, nu får vi hoppas att det sprider sig till europa och att dom bannar dom skitspelen! GOGO BRASSE!
Håller med till fullo
Next ban: Wow! Yay!
*Hoppas hoppas hoppas hoppas*
Är du dum på riktigt?
Folk ska väl för attans få spel vad dom vill.
War never changes.
Håller med till fullo
Next ban: Wow! Yay!
*Hoppas hoppas hoppas hoppas*
Alltså va fan, ska inte folk få lira vad dom vill, varför måste alla icke-woware hacka på wow, vi BEHÖVER inte spela det, och ja, det finns dom som förstör sina liv med det, men andra kan kontrollera sitt spelande.
La la la lag!
Håller med till fullo
Ni behöver inte spela "skitspelen" själva. Att uppmuntra förbjudan av något man inte själv gillar är rent löjligt.
"When corporations create the music we all lose."