Se släpptrailern från Medal of Honor

Robot
Medlem
Se släpptrailern från Medal of Honor

fett ös


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Efter en rejäl beta-omgång av PC-versionen till maxlevel som fanns att tillgå, i alla tre klasserna kunde jag konstatera utan problem att jag hellre väntar på dödsfienden. Detta var på tok för "konsolligt" i känsla och spelsätt.

Medlem

Jag hade längtat efter detta spelet. men efter att ha spelat betan visade det sig att detta bara var ännu en mainstreamad produkt som till stor del påminnde om mw2 och BC2.

Jag antar att spelutvecklarna vill mjölka den här kon (spelstilen) så mycket som möjligt innan de bryr sig om att tänka kreativt.

Blir inget köp för min del.

Medlem

När jag lirade betan så tyckte jag att ljudet i vapnen var riktigt fint! Lät mycket bättre än Bc2 faktiskt. och sen var det lite mer tempo fast en aning stelt

Medlem

Fräsig trailer till ett halvlyckat spel...

Dåliga kartor (de 2 som fanns i betan), tråkiga klasser och alldeles för likt redan existerande spel...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Jag har alltid varit mer fan av Medal Of Honor serien än Call Of Duty och eftersom jag inte har kört MW 1 eller 2, så skulle jag verkligen kunna tänka mig att skaffa detta.


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Njaaa. De teasers som kommit har varit mer lockande än det här, ska dock bli kul att se vad Danger Close kan prestera.

Medlem

MP är bra tycker, men SP suger som vanligt hårt. Och tråkigt att SP är gjord i UE3 och MP med frostbyte. Borde ha gjort hela spelet med frostbite isåfall. Men kommer köpa för MP, SP skiter jag i helt.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

MP är bra tycker, men SP suger som vanligt hårt. Och tråkigt att SP är gjord i UE3 och MP med frostbyte. Borde ha gjort hela spelet med frostbite isåfall. Men kommer köpa för MP, SP skiter jag i helt.

Kul
De flesta recensioner och tester jag har sett tycks ha en annan åsikt, vilket jag också är med på. Frostbite är en buggig mardröm, som inte riktigt lyckas alls (speciellt inte i detta spel) medan singelplayer är tajt, exakt och snyggt.
Men alla har rätt till sin egen åsikt

Medlem

Frostbite har inte varit några problem för mig, inte i Bc2 och inte i detta spel. Och varför jag föredrar frostbyte före UE3 är åldern, frostbite är nytt och har dx11 kompatiblitet, vilket ue3 inte har för stunden t.ex. Sen tycker jag också att SP känns som vilket annat fps senaste tdien, där MP för ändå lite nytt och håller hög kvalitet jämfört med SP. Däremot så har jag sett att IQ (bildkvalite) är högre i SP när jag lirar med mitt GTX460 än när jag lirar på ATI HD5 serien? Kan vara svärtan som ser bättre ut bara också, men ser tillräckligt mycket bättre IQ för att föredra lira på nvidia kort just det här spelet (då pratar vi om SP bara), MP däremot ser likadan ut på båda?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Tycker en del folk kanske är lite hårda som mer ellr mindre sågar spelet för dess Multiplayer. Halva grejen ellr till o med mer är Single Player

Spela ut spelet först vettja

Medlem

Single Player: Tog mig 3.5 timme att klara av. Dock 3.5 timme av rejält ös.
och så fick man ju Battlefield 3 betan på det oxo.

Klart värt pengarna.

1
Skriv svar