Call of Juarez: The Cartel

Robot
Call of Juarez: The Cartel

Kungen av vilda västern lämnar 1800-talet för ett blekt och glåmigt 2011. Och redan där förstår vi nog vartåt det lutar.

#techland, #battlefield-3, #crysis-2, #call-of-juares-bound-in-blood


Medlem
Call of Juarez: The Cartel

Synd att de inte fortsatte med Westernstil och gjorde det riktigt bra denna gång istället

Det verkar som de käkade grus inför det här spelet, synd Techland har inte gjort mig besviken tidigare. Någon gång måste de ha ett bottennapp...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Verkligen ett underligt design-val. Man kan tänka sig att de tänkte: "eftersom Rockstar dominerade marknadens med sitt western-spel så gör vi vårt i nutid för att slippa konkurrera med RDR". Men varför i allsin dar gör det då ett generiskt FPS i nutid fullt med gangster-klyschor som återses överallt i spelbutikernas hyllor? I den nischen kan de ju verkligen inte konkurrera med de stora aktörerna...


signatur

Imperator

Medlem

Tänkt väl att spelet skulle suga. Hade inget hopp.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Jag kan bara säga att jag faktiskt gillar spelet.

Medlem

Jag har gillat de innan i alla fall, inte testat detta dock.

Bra recension, men ska man tolka följande som att karaktärernas styrkor är väldigt oförutsägbara eller som att karaktärerna är väldigt intressanta?

"Karaktärerna är ungefär lika intressanta som deras styrkor är förutsägbara."

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Final_Frontier:

Bra recension, men ska man tolka följande som att karaktärernas styrkor är väldigt oförutsägbara eller som att karaktärerna är väldigt intressanta?

"Karaktärerna är ungefär lika intressanta som deras styrkor är förutsägbara."

Varken eller, man ska tolka det som att styrkorna är förutsägbara och karaktärerna ointressanta.

Medlem

Här kan ni se Angry Joe spela spelet i fråga:
http://angryjoeshow.com/2011/07/aj-plays-call-of-juarez/


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

KoP
Medlem

Helt ok spel, sämre har man ju spelat i sina dar.
Vart t.om lite ledsen då det tog slut.

Medlem

Vafan gick fel här.. dom skulle ju kört vidare på western temat och inte nån gta kopia..

Medlem

FPS anno 1995:


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Sorgligt att en stor majoritet av de där spelen har större djup och en mer genomtänkt och komplex design av banorna än dagens FPS.

Medlem

Snacka om att förstöra en franschise. Ser ut och låter som Bound in Bloods inavlade och retarderade kusin.

Känns som om Techland har prioriterat Dead Island framför det här.

1
Skriv svar