Tillkännagivande - Shogun 2: Total War

Medlem

Hej alla

Kul med nytt TW spel, men MTW2 är fortfarande min favorit speciellt med alla moddar så som stainless steel och sagan om ringen modden och warhammer etc.

Har en off topic fråga dock, min mtw2 cd1 är skadad(retail) går det att få en ny på något sätt?

shogun 2:total war?? Blir nästa spel ett Rome 2???

Skrivet av Lambo:

Shit yeah!
Dock hade jag hellre önskat mig ett Rome TW 2 istället men detta är inte fel det heller.

Det kanske blir deras nästa spel??:)

Medlem

Som en del andra sagt, ser gärna att de gör ett Rome TW 2 sen med.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Shogun är min favorit i serien, får hoppas det blir bra eller att dem gör att det blir modbart.
Förresten, är det inte George Takei man hör i trailern?

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Jag gillar Spyflugan i PC Gamer. ^^ Tänkt att en tryckt tidning kan vara snabbare än internet...

Hade hellre sett att de hade fortsatt längre in på 1800-talet eller så.

kan ju beror på att spyflugan får reda på information långt innan vanliga döda får reda på det och oftast så är denna information hemlig till ett visst datum då både tidningar och internet sidor får släppa den samtidigt


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Jag som hade hoppats på modern krigsföring.

Men detta går väl an också.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

hohoh!! !Denna oj oj vad man har saknat och den är så efter längtat!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

30-40 enheter syftar på olika soldattyper, inte på antalet soldater man för befäl över, antar jag :S


signatur

yolo

Inaktiv
Skrivet av Ankh:

Total World War 2 hade varit trevligare

Nej.

Inaktiv

Nostalgifaktorn kommer göra det svårt för CA, iaf för att jag ska köpa det. Det måste leva upp till mkt!

Medlem
Medlem

Shogun: Total War var det bästa spelet i serien. Hoppas de INTE förstör uppföljaren!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Det förklarar bakgrunden på sista sidan i senaste PCG


signatur

"I like deadlines. I like looking at them as they pass by."

Medlem

Ninja assassination successful!

Medlem

Jaha CA, skall ni lyckas casual-paja en klassiker till? Återstår att se.
Ett tips: f i x a A I : n. Tack.

Medlem

Mm Shogun 2 ska bli intressant hoppas bara inte det är krutvapen, tycker dem verkligen förstör den här typen av spel. Gillade inte Empire alls pg a. det ;/

håller med ovanstående om att ett Rome 2 hade varit riktigt grymt, Rome e nog min favorit i serien.

Medlem
Skrivet av dimman87:

Mm Shogun 2 ska bli intressant hoppas bara inte det är krutvapen, tycker dem verkligen förstör den här typen av spel. Gillade inte Empire alls pg a. det ;/

Ledsen, men portugiserna introducerade krutvapen i Japan så att det fanns tillgängligt under i princip hela sengoku jidai. Så om de inte bestämt sig för någon annan era (i vilket fall det vore tämligen ologiskt att kalla spelet för shōgun) så får du tyvärr stå ut med att det är med.

12
Skriv svar