Hej, från den lilla världen i den stora världen!

Inaktiv
Hej, från den lilla världen i den stora världen!

Jag har länge undrat vad man ska ha en blogg till. Vad vill den stora världen veta om mig? Antagligen inte så mycket. Men varför ska man då ha en blogg, för att få uttryck för sina egna tankar och livs historier? Jag har ingen anning. När jag nu startade denna blogg tänkte jag, Varför inte?

Jag är inne på mitt andra år på programet Interaktiva Digitala Medier på Växjö Universitet. Jag har nu bort på Campus i över ett år. Vilken bubbla man hamnar i! Det som inte händer innanför campus området känns lite "overkliga" och obetydande. Så även Växjö centrum kan bli en upplevelse igen, om man nu inte blir överkörd vid något övergångsställe eller nerklubbad av en grävmaskin på en av dem 100 ställen där dem bygger eller renoverar här i Växjö.

Var är nytt på spelfronten då ni kanske undrar? Castle Crasher säger jag då! Vilket underbart litet spel, denna bajs-humor, är den inte underbar? Hur kan man inte få ett leende när man rider på ett rådjur som skiter sig fram? Nä, jag helt enkelt älskar det.

Ni har väll också spanat in den nya Red vs Blue serien? inte? Men gör de då: [http://rvb.roosterteeth.com/home.php] Reconstruction heter den nya serien!

Underbara Caboose: "Not my fault, someone put a wall in my way!"
Hahaha
Ni kommer förstå när ni ser avsnitt 6

Har nog inget mer att skriva om nu, nä det har jag inte... vi ses nog i den stora cyberrymden om vi har tur!
// Tomm

#blogg

1
Skriv svar