inFrancemous

Medlem
inFrancemous

Vafalls! inFamous-demot är ju på franska! Vad är det här för lömska taktiker? Är detta i själva verket min superkraft, franska? Är detta den nya marknadsföringsstrategin? Visa spelet i ett främmande språk så att spelaren får lirka sig fram till vad man ska göra och så är hela spelet i en respektabel dialekt? Jag kan inte säga att jag tycker det är en bra plan, men å andra sidan så är jag ju inte utbildad marknadsekonom.

Nåväl, jag kollar USA-demot, där pratar man ju bara american och allt annat är väl en dödssynd.

Fast jag är ju inte helt dum i huvudet så jag spelade en del ändå och jag tyckte att det var ett riktigt bra flyt i spelet, det gick snabbt att klättra, jonglera med elbollar och att röra sig, precis som jag hoppades och förväntar mig att det skall vara! Jag får nog ta och införhandla liret direkt när jag återvänder från Staterna nästa vecka, fast får nog ta och sälja nåt då, hmm, tål att tänkas på!

Förövrigt så har jag inte kunnat spela BC online än, antingen så är min uppkoppling helt sämst eller så spelar inte så många just nu, för har inte hittat någon lobby än!

#blogg


signatur
Medlem
inFrancemous

prova att ställa ps3'n på engelska och ladda ner det igen.

Medlem

Onödigt att ladda ner igen, ändra systemspråket och starta spelet så ska allt vara ok(engelska)

1
Skriv svar