Knappast något vettigt...

Inaktiv
Knappast något vettigt...

Godafton

Har under större delen av kvällen suttit och försökt komma på vad jag ska skriva på mitt projekt arbete(Går i 3:an på gymnasiet). Har viserligen skrivit en hel del men har mer än hälften kvar och har kört fast totalt, vilket suger eftersom det ska vara klart om en vecka. Efter ett tag började jag bli trött i huvudet och klickade mig in på youtube. Väl inne på youtube ser jag att en av mina vänner favorit markerat ett klipp från den kanadensiska doldakamera serien "just for laughs". Kollade på det och fick mig ett gott skratt. En halvtimma senare sitter jag fortfarande och fnittrar till olika doldakamera klipp. Otroligt låg nivå på humorn egentligen, men har man inget bättre för sig så...
Efter att ha kollat på en si-sådär 30 klipp kom jag fram till detta ( Se klippet nedan).

Otroligt B , otroligt buskis, men kunde inte sluta skratta! Fnittrar lite fortfarande faktiskt(!?). Så tänkte att jag skulle lägga upp det här på bloggen för att se om jag är den enda som skrattar åt sånt här. Se klippet , kommentera gärna, enjoy!

Dagens vits:

"Hur ser man att en bil är från Tyskland?"
"Det German inte"

*skratt*

Over and out.

#blogg


signatur

I många berättelser och sagor beskrivs räven som klok och listig.

1
Skriv svar