Call of Duty: Black Sux

Medlem
Call of Duty: Black Sux

Black ops suger
Och det står jag fast vid.
Inget FPS spel är så dåligt, buggigt, sugande och mer irriterande så som Black ops.
Jag har en dator som SKA palla spelet utan några problem ÄNDÅ så har jag massor med lagg. Jag har t.o.m kört på äldre, sämre datorer med mindre lagg.

SÅ JAG SKAFFADE DET TILL XBOX ISTÄLLET!

Men jag önskar att jag aldrig hade slösat pengar på skiten. Jag har inget lagg men istället träffar aldrig skotten där jag siktar (Har en video i slow motion där man ser att siktet är RAKT PÅ FIENDEN men skotten flyger runt om honom)
Och alla dessa dryga 12 åringar som leker och tror att dem är bra när dem får mindre kills än jag själv.
Körde precis Black ops och VARJE GÅNG jag spawnade var det minst 3 fiender bredvid mig så jag lyckades aldrig vara levandes mer än några sekunder (Efter 2 minuter hade jag 0-15)
Jag lyckades få ihop till ett care package och när jag kallar efter det kommer en p12 och dödar mig för att sedan ta mitt care package som visade sig vara ett GUNSHIP!!!!! Jag disconnectar medans jag hör hans ljusa skratt i micen.

SÅ MINA BLACK OPS DAGAR ÄR ÖVER!
Om jag kunde skulle jag stänga ner hela treyarch och återlämna CoD till IW SOM GÖR RIKTIGT GRYMMA CALL OF DUTY SPEL!

SÅ SLÄNG ER I VÄGGEN, TREYARCH OCH LÅT IW SPOLA NER ERAT SKITSPEL!!

#blogg

1
Skriv svar