Slut på väntan

Medlem
Slut på väntan

Eller ja.. nu ska jag inte ge er allt för mycket förväntningar för i det här inlägget blir det inga bilder, men i nästa

Alla foton är redigerade från sommarens första bröllop, de är dessutom levererade till kund och då känner jag att jag med gott samvete kan posta dem i bloggen.
Jag ska välja ut de allra bästa så får ni säga vad ni tycker.

I kväll ska jag köra motorcykel men räknar med att kunna posta dem när jag kommer hem. Lär inte bli allt för sent. Håll ut!

Jag har lite dåligt samvete faktiskt för att det har varit ont om bilder på senaste tiden. Jag har inte fotograferat så mycket och det beror nog på allt med körkort och semester och annat. Grekland detta året gav inte alls så många roliga foton som jag hade hoppats på. Jag skyller lite på den minimala byn, knappt ens det, som gjorde att möjligheterna var mycket små till spännande fotografering. Semestern blev å andra sidan desto lugnare och jag kunde njuta av sol och bad hela dagarna. Annars kutar jag runt med kameraryggsäcken och plåtar en hel del.

Nåväl, bröllopsbilder kommer ni få se en hel del av denna sommaren då det är minst tre bröllop kvar att fotografera, plus det här senaste som jag håller på och redigerar just nu. Spännande va??

#blogg

1
Skriv svar