World in Conflict och val av trailer-musik

Skribent
World in Conflict och val av trailer-musik

Jag förstår varför jag praktiskt taget grät av lycka när jag förbokade specialutgåvan av det här spelet. Hur kan man med sådan fingertoppskänsla välja just den här låten?

Efter att ha gäspat mig igenom hundratals trailers med hippitihoppstep är detta en oas i ett hav av hjärnsläpp.

Det är inte fel att använda modern musik, men man behöver ju inte göra som ALLA andra. Man behöver inte använda samma låt i ALLA trailers.

#blogg


signatur

I am the black wizards.

Medlem
World in Conflict och val av trailer-musik

Låten är oerhört betecknande för spelet som är helt präglat av åttiotalsnostalgi. "Everybody Wants to Rule the Word".

Skribent
Skrivet av viccepe:

Låten är oerhört betecknande för spelet som är helt präglat av åttiotalsnostalgi. "Everybody Wants to Rule the Word".

KOmmer bara ihåg att det var bäst, samt att någon skrivit "lök" på en garagedörr. Blir helgens projekt att spela igenom detta igen.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Riktigt underbart spel. Och om jag får säga det själv så ser det fortfarande riktigt snyggt ut för att vara ett strategispel. Snyggare än många av dagens nya spel.

Nä nu blev jag riktigt sugen. Har ingen aning om vart jag har spelet, så det blir till att leta upp det på Steam och köpa det så man kan njuta av ett spel i världsklass

Skribent
Skrivet av Bojkott:

Riktigt underbart spel. Och om jag får säga det själv så ser det fortfarande riktigt snyggt ut för att vara ett strategispel. Snyggare än många av dagens nya spel.

Nä nu blev jag riktigt sugen. Har ingen aning om vart jag har spelet, så det blir till att leta upp det på Steam och köpa det så man kan njuta av ett spel i världsklass

Fick en betakod till COH2 på mailen... Jaha... Det var den retrohelgen det


signatur

I am the black wizards.

1
Skriv svar