Lite ungdomskultur!

Medlem
Lite ungdomskultur!

Det här var jävligt coolt när jag var runt 8 år, har nog sett den 100 gånger
Här är hela filmen för er hädare som inte sett den!

Sen så får vi inte glömma dessa tre mästerverk till serier!

Det var fan bättre förr.....

#blogg

Medlem
Lite ungdomskultur!

Vad vore man i dag om inte parabolen dykt upp när den gjorde, ryser när jag tänker på det...
Det här är ju iaf. något som verkligen var bättre förr, action, våld och bra musik.
Undrar vad som skulle hända om SVT - Barnkanalen skulle börja visa sånt här i dag, säkerligen en utbredd moralpanik.

ULYSSES 31 då? (Var väldigt ung när jag såg detta)

Jayce and the wheeled warriors (musiken!!)

Silverhawks

Thundercats...

Bravestarr

Galaxy Rangers (ruskigt bra!)

MASK

Dungeons and Dragons (stort inflytande)

C.O.P.S

Centurions:

Transformers

TMNTurtles:

Och alltid aktuella
Ducktales:

Medlem

Dino Riders! <3

Och efter att ha sett introt till "Galaxy Rangers" så måste jag säga, finns det något mer tidigt 90-tal än den videon?


signatur

Videomupp

Skrivet av WildThing:

Dino Riders! &lt;3

Och efter att ha sett introt till "Galaxy Rangers" så måste jag säga, finns det något mer tidigt 90-tal än den videon?

Du kan få låna en VHS av mig om du vill se Galaxy Rangers, faktiskt helt okej serie.
Mitt stora klagomål på hela serien är: den tog slut! inte som i "åh jag vill ha mer" utan som i "den bara slutade" serien fick aldrig sin lösning. De bara slutade göra serien utan att knyta ihop trådarna.

SÅ GÖR MAN INTE!
Vildis... Dinosaurs you say?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers

Lyckan när en liten Carl fick en Bravestarr-gubbe i lekaksbutiken i Kramfors för cirka 100 år sedan. Hans pistol var ju sååå cool!


signatur
Inaktiv

Fan vad dom har snott av FC3 Blood Dragon...

1
Skriv svar