plantronics uppdatering och mer
Nu har jag använt hörlurarna i ett tag och dessa är helt fantastiska. Jag fattar varför dessa fick så bra betyg som de fått utav olika hemsidor och på Youtube.
Jag tycker att dessa är väldigt behagliga att ha på sig, jag sitter med mina i ungefär 7 timmar per dag Jag har inte märkt av något som gör att dessa känns obehagliga eller är på väg att ramla.
Dessa har även bra ljud, det är väldigt klart ljud med en fyllig bas. Men inte att basen tar över allt det andra. Sedan kan du ju själv ändra detta hur du nu behagar. Till musik fungerar de helt okej, de märks dock att dessa är mer anpassade för spel och filmer, än vad de är för musiklyssnande.
Jag kan inte rekommendera dessa nog, detta är ett väldigt bra gaming headset i den prisklassen den ligger på.
Sedan har jag investerat i massa nya samlar figurer och sånt nördigt. Börjat samla på Bishoujo statyer och hittills har jag Lady Deadpool och Tali ifrån Mass Effect-serien. Sedan köpte jag även Rick Grimes ifrån Walking dead serien, ifrån Mcfarland Toys. Jag vet inte vad min lust för att ha statyer har kommit, men har börjat vilja ha mer och mer.
Jag har några andra jag har förhandsbokat och tänkte lägga upp lite om det här när jag fått dessa. Sedan ge mitt omdöme om kvalité och så vidare.
Yo kai watch är snart på ingång och jag har längtat så himla mycket efter detta spelet. Så ska bli kul att äntligen få kunna spela det. Serien har ju fångat in mig och kan inte sluta titta på den. Hoppas att den kommer till Sverige snart, så det blir enklare att hitta.