Armies of Exigo

Robot
Armies of Exigo

När introsekvensen till Armies of Exigo rullade igång ryckte det en aning i ögonlocken - sedan när gjorde Blizzard filmsekvenser åt andra spelutvecklare? Självklart var inte detta fallet men vad jag möttes av var fantastiskt bra. Den inledande filmen till Armies of Exigo var i klass med Blizzard - de allsmäktiga på mellansekvenser. Mitt intresse sköt genast i höjden och jag antog direkt att med sådana här sekvenser måste ju spelet vara av samma klass. Men jag måste erkänna att mitt intresse ganska så snabbt stagnerade då utvecklarna Black Hole Games lämnar mycket att önska i ett RTS.


Medlem

Man skulle ju i alla fall kunna skriva en sådan punktlista av vad som är bra eller dåligt som den nya recensionen gör. Så slipper man läsa all denna brödtext.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Redaktör
Skrivet av Hipshot:

Man skulle ju i alla fall kunna skriva en sådan punktlista av vad som är bra eller dåligt som den nya recensionen gör. Så slipper man läsa all denna brödtext.

Recensionen är typ 17 år gammal och har gissningsvis ensiffrigt antal läsare per år. Våra resurser kan användas till annat.


signatur
1
Skriv svar