Alien Breed till Windows och PS3

Robot
Medlem
Alien Breed till Windows och PS3

Nej, de fattar ju inte vad folk vill ha i Alien Breedspelen. Det kommer är och förblir skit om de inte fundamentalt ändrar spelmekaniken


signatur

Johan Pilestedt

Medlem

Jag spelade Alien Breed en hel del på Amigan när det begav sig. Men det var längesedan, och jag är inte så intresserad av att spela det igen, inte ens för retro-nostalgin.

I grund och botten är Alien Breed bara en variant av det ännu äldre Gauntlet, vilket också var ett ganska trist spel när man tänker efter.

Medlem

Bara det blir minst lika bra som Alien Swarm kampanjerna så är jag game...

Medlem

Fast Alien Swarm var mer taktik tyckte jag, iom att man behövde olika klasser och
man var tvungen att skydda sina tekniker när det gick hett till.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Var småkul på Amigan... har inte spelat serien sedan dess.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av RazorShard:

Jag spelade Alien Breed en hel del på Amigan när det begav sig. Men det var längesedan, och jag är inte så intresserad av att spela det igen, inte ens för retro-nostalgin.

I grund och botten är Alien Breed bara en variant av det ännu äldre Gauntlet, vilket också var ett ganska trist spel när man tänker efter.

Som att säga att i grund och botten är alla fps spel wolfenstein 3d?

Alien Breed Impact var iaf riktigt imponerande, besatällde det direkt med en polare efter man prövat demot.

Snyggt som fan, kanon ljud,coop, billigt.. topdown shooter vad mer kan man begära utan att framstå som kräsen..

Sådana här spel är perfekta för mindre utvecklare och indie utvecklare att göra, och ändå är de riktigt underhållande.

5/5

Medlem
Skrivet av Ctrl:

Fast Alien Swarm var mer taktik tyckte jag, iom att man behövde olika klasser och
man var tvungen att skydda sina tekniker när det gick hett till.

Ja, det är väl det jag saknar i Alien Breed.
4-player co-op där varje man/kvinan är viktig för laget och att det blir coola uppdrag där man kutar igenom rymdskepp.

1
Skriv svar