Destiny 2 - Se 25 minuter egenfångad gameplay

Robot
Destiny 2 - Se 25 minuter egenfångad gameplay

Se Anabelle panga Cabal under en intensiv Strike!


Medlem

Åh, Anabelle, din lyckans ost.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Ser kul ut. Men att pc versionen kommer bli en slö konsolport gör mig arg. Sen kommer den efter konsollanseringen. Blir förbannad på riktigt. Detta var på PS4?

Inaktiv

Helvete vad likt No Man's Sky de har gjort spelet då! Nästan exakt samma UI och grafiken är snuskigt lik det redan nämnda spelet!

Inaktiv

Första tanken när man såg färgschemat de använde på den planeten var No Man's Sky

Tycker det är synd att grafiken nästan ser sämre ut än i första spelet. Även lite besviken på att den där scenen med skeppen i omloppsbana är kvar. Det var en onödigt lång laddningstid som inte ska förekomma i ett modernt spel. Får hoppas man kan kräma på med extra effekter på PC samt eliminera laddningstiderna.
De verkar ju i övrigt göra en vettig port för PC vilket är kul att se (Uncapped FrameRate, 21:9 Support, Text Chat & FOV Slider).

Medlem

@anon_276063: Är ju mer No Man's Sky's UI som är lik första Destiny. Dom verkar använda i princip samma UI i 2an.

Det ser bra ut, gamla "goa" Destiny, men UI:et imponerar inte.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

@Jokobib_Bob: varför säger du att det kommer bli en dålig port? Mig veterligen vet vi inte så mycket mer än obekräftade rykten om olåst FPS, 21:9, 4k upplösning, FoV slider, och programmerbara mus-, och tangentbordsknappar.

Vi vet däremot att demot på eventet kördes i 60 FPS och 4k på GTX 1080Ti, i7-7700k, och 16GB RAM.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Ser verkligen fram emot detta spelet efter gameplay revealen. Spelet känns mer flytsamt, hs känslan/skjut känslan verkar bungie återigen fånga. Spelet känns lite snabbare. Är inte alls orolig över PC versionen. Tror den kommer piska påde Xbox och PS4 versionen.

Hyype! Destiny 2!

Medlem

@Puscifer: Nej nej kan bli jätte bra men vill verkligen inte ha några förväntningar.

Medlem

Är inte det Isaiah Washington som man hör i början?

Inaktiv
Skrivet av Houratronic:

@edgren: Är ju mer No Man's Sky's UI som är lik första Destiny. Dom verkar använda i princip samma UI i 2an.

Ja, sedär. Destiny kom ut 2014 och No Man's Sky kom ut 2016.

Medlem

Känner lite spontant att det inte är tillräckligt många artiklar om Destiny 2 på FZ just nu......

Gnällkuk
Skrivet av Dahlis87:

Är inte det Isaiah Washington som man hör i början?

Det är väl Lance Reddick du tänker på?

//

Snälla, kan de inte nån jävla gång visa spel från PC istället? Får kika mer när jag sitter vid min egen dator då jobbburken inte riktigt orkar med yt typ. Grafiskt sett såg det ungefär likadant ut som ettan? Hade nog förväntat mig att det skulle vara en rejäl dos snyggare.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av tricky:

Det är väl Lance Reddick du tänker på?

Vet inte, lät som han. IMDB är inte uppdaterad än, så kunde inte kolla där.

Medlem
Skrivet av tricky:

Det är väl Lance Reddick du tänker på?

//

Snälla, kan de inte nån jävla gång visa spel från PC istället? Får kika mer när jag sitter vid min egen dator då jobbburken inte riktigt orkar med yt typ. Grafiskt sett såg det ungefär likadant ut som ettan? Hade nog förväntat mig att det skulle vara en rejäl dos snyggare.

Lance Reddick är korrekt, ja. https://www.youtube.com/watch?v=DMGK5oA-CPs

Medlem

aldrig spelat destiny, men det här ser sjukt tråkigt ut. vad är grejen?

Medlem
Medlem

Sjukt taggad, vart sugen på första Destiny men är lite sent ute o börja spela det så får vänta på tvåan som kommer snart istället. Hoppas PC versionen blir bra.

Medlem

Ser bra ut, här är dock problemet.

Rummet med snurrande sakerna som dom måste undvika(som gräver tydligen)

För pc hade dessa kunnat varit + en boss i en bossfight.

Dock med det sagt för en konsol spelare som har problem att aima och movement som ja you name it, blir det problem.

just sådant här jag har problem med, bara öka skada du tar och hpt på fiender gör inte en pc port ett bra spel.

Jag hoppas innerligt vi får se svårare mekaniker på pc, annars kommer man ju springa igenom spelet, dock lär det endå vara ett roligt spel med vänner, men man vill ju ha utmaning och att det blir svårt.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

Ser bra ut, här är dock problemet.

Rummet med snurrande sakerna som dom måste undvika(som gräver tydligen)

För pc hade dessa kunnat varit + en boss i en bossfight.

Dock med det sagt för en konsol spelare som har problem att aima och movement som ja you name it, blir det problem.

just sådant här jag har problem med, bara öka skada du tar och hpt på fiender gör inte en pc port ett bra spel.

Jag hoppas innerligt vi får se svårare mekaniker på pc, annars kommer man ju springa igenom spelet, dock lär det endå vara ett roligt spel med vänner, men man vill ju ha utmaning och att det blir svårt.

Ja storyn springer du nog igenom någelunda snabbt skulle jag kunna tänka mig. Det är ju multiplayer/raids/dlc som håller dig kvar.

Medlem

Rekord i överdrivet stora vapenmodeller?

Inte mycket kvar att se av spelet.

1
Skriv svar